پرداخت وام ضروری به ۴۳۵ بازنشسته کشوری در خراسان جنوبی

۴۳۵ نفر از بازنشستگان کشوری خراسان جنوبی وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی دریافت کردند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: اولین پرداخت وام ضروری سال ۱۴۰۲ در هفته گذشته انجام شد که از مجموع ۴ هزار واجد شرایط در کشور، ۴۳۵ بازنشسته این صندوق در خراسان جنوبی مشمول دریافت این تسهیلات شدند.

او افزود: وام ضروری بازنشستگان کشوری از ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته و این تسهیلات قرض‌الحسنه و با سود ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان است که می‌توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کنند.

باقری نژاد افزود: از ابتدای امسال تاکنون هنوز پرداختی در این خصوص نداشته ایم، اما پارسال این تسهیلات به مبلغ ۲۵ میلیون تومان به فرزندان بازنشستگان پررداخت شد.

او گفت: صندوق بازنشستگی کشوری بعد از تأمین اجتماعی، بزرگترین صندوق کشور است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: کارکنان رسمی وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، شهرداری‌های به استثنای شهرداری تهران، دادگاه‌ها و دادسراها، سازمان تبلیغات اسلامی و کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

باقری نژاد اظهار کرد: در شهرستان‌ها عمدتاً کانون‌های بازنشستگی وجود دارد که بازنشستگان از خدمات آن به صورت الکترونیک بهره مند می‌شوند.
افزود: راه ارتباطی بازنشستگان با صندوق به صورت حضوری تمام روز‌های هفته به ویژه دوشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و همچنین از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۴۶۲۱۳۶ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.