بررسی مشکلات ۳۵ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از بررسی مشکلات ۳۵ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اخذ ۸۵ مصوبه برگزار شده است گفت: در این جلسات مسائل و مشکلات ۳۵ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و با حضور مدیران ذی ربط راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات آن‌ها ارائه شده است.

او با تأکید بر اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست، افزود: اگر دستگاه‌های متولی در بازه زمانی مشخصی مصوبات را اجرایی نکنند، این اقدام ترک فعل محسوب می‌شود و قابلیت پیگیری از طریق دبیرخانه کارگروه را دارد.

اشرفی عنوان کرد: جلسه امروز با هفت دستور کار مشخص برگزار شد و از جمله مشکلات معدن روی ملوند مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار گفت: سه چهار سال است که مشکلات این معدن مطرح می‌شود و امروز با حضور سرمایه‌گذار و دستگاه‌های متولی در این خصوص تصمیم‌گیری شد.

او افزود: مسائل تأمین اجتماعی، سرمایه در گردش، مالیات و تأمین آب از مهمترین مشکلات واحد‌های تولیدی است که امروز در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

اشرفی تصریح کرد: برخی واحد‌های تولیدی نسبت به قوانین و دستورالعمل‌هایی که ابلاغ می‌شود، اشرافیت لازم را ندارند که در این زمینه دستگاه‌های متولی موظف شدند مشاوره‌های لازم را ارائه دهند تا در فرایند تولید و دریافت تسهیلات دچار ابهام نشوند.

در این نشست سه و نیم ساعته مسائل و مشکلات برخی واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: ترک فعل ، موانع تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.