نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس از رسانه ملی قدردانی کردند

اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از عملکرد رسانه ملی و استانی قدردانی کردند.

 

اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نامه‌ای از تلاش‌های ارزشمند جبلی رئیس رسانه ملی و همه همکاران در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به ویژه در نبرد رسانه‌ای ماه‌های گذشته و تولید برنامه‌های مناسب در مناسبت‌های مختلف به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کردند.

همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان ضمن اعلام حمایت از بودجه‌های مرتبط با تقویت رسانه ملی، خواستار رسیدگی بیشتر رئیس رسانه ملی به رسانه استانی و تأمین ملزومات فنی مورد نیاز صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی برای قوت بخشیدن به ضریب پوشش برنامه‌های صدا و سیما در همه شهر‌ها و مناطق مسکونی استان و اختصاص بودجه مورد نیاز صدا و سیمای استان در این ارتباط و تقویت محتوایی برنامه‌های تولیدی شدند.

همچنین این نمایندگان از تلاش‌های کارکنان، خبرنگاران و همه عوامل صدا و سیمای مرکز استان قدردانی کردند.

اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این نامه به موقعیت خاص جغرافیایی استان و مرز مشترک طولانی با کشور افغانستان اشاره کردند و خواستار رفع کمبود‌های فنی و پوشش دهی مناسب تر شدند.

این نمایندگان همچنین به نمایندگی از مردم نجیب و با فرهنگ استان از رئیس رسانه ملی برای سفر به خراسان جنوبی و آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و در عین حال کمبود‌ها و مشکلات موجود دعوت به عمل آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.