معاون استاندار:

جام تختی ظرفیت‌های ورزش آذربایجان غربی را بارور می‌کند

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: مسابقات جام تختی، ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی استان را بارور می‌کند

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقات چهل و سومین دوره کشتی آزاد جام تختی در ارومیه گفت: تمهیدات لازم برای بهترین میزبانی در مسابقات کشتی جام تختی در ارومیه اندیشیده شده است.

رضا ابراهیمی افزود: میزبانی این مسابقات با تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار آذربایجان غربی و همراهی خوب فدراسیون کشتی محقق شد و از همان روز‌های اول، برنامه ریزی‌ها برای برگزاری و میزبانی مناسب در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات، ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی استان را بارور می‌کند و امیدواریم که این فرصت قابل توجه رشته کشتی هم در آذربایجان غربی شکوفا شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ما ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوبی در رشته‌های مختلف در استان داریم که در بسیاری از رقابت‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ابراهیمی اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه به همه توانمندی‌های جوانان را در بخش‌های مختلف در دستور کار قرار داده و ما نیز دنبال این هستیم که این ظرفیت‌ها را احیا و بارور کنیم.

در این جلسه عنوان شد که تیمی از آذربایجان غربی در رقابت‌ها حضور ندارد، ولی کشتی گیرانی از استان در قالب تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت و نام تیم ملی جوانان هم، آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.

چهل و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی، چهارم و پنجم خرداد ماه جاری به میزبانی  ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.