رئیس فدراسیون کبدی:

برگزاری کنگره جهانی فدراسیون جهانی کبدی در کشورمان اتفاقی بزرگ است

اورسجی گفت:برگزاری کنگره جهانی و مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون کبدی آسیا برای نخستین بار در ایران اتفاقی بزرگ و تاریخی در کبدی کشورمان است.

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همت و حمایت‌های استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دریافت میزبانی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان و انجام مقدمات برگزاری مسابقات بسیار خوب بوده و می‌تواند زمینه معرفی بیش از پیش شهر ارومیه را فراهم کند.

او ادامه داد: ارومیه در رویداد‌های مهم جهانی و بین المللی میزبان بوده و ما در انتظار میزبانی شایسته و ماندگار در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان و اجلاس مهم فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیایی این رشته هستیم.

رئیس فدراسیون کبدی بیان کرد: برگزاری کنگره جهانی و مجمع انتخاباتی رییس فدراسیون کبدی آسیا برای نخستین بار در ایران و شهر ارومیه اتفاقی بزرگ و تاریخی در کبدی کشورمان است.

اورسجی گفت: رشته کبدی در آسیا و جهان جای رشد بسیاری دارد و امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌گیرد، روزی شاهد حضور این رشته در المپیک باشیم.

او در خصوص آمادگی تیم ملی کبدی جوانان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی ارومیه گفت: تمهیدات خوبی در این خصوص اندیشیده شده و تیم با حضور جوانان مستعد از جای جای کشور در آمادگی کامل قرار دارد تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان، هفتم تا چهاردهم اسفندماه جاری به میزبانی ارومیه و با حضور ۲۰ کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.