درگیری گسترده جوانان کاردیف با پلیس انگلیس+ فیلم

پس از یک تصادف جاده‌ای گسترده در کاردیف پلیس انگلیس با آشوب گسترده‌ای در منطقه مواجه شده است.

ماموران پلیس انگلیس درست بعد از ساعت ۶ بعد از ظهر دوشنبه به محل تصادف در جاده اسنودن در Ely فراخوانده شدند. صحنه‌هایی که به صورت زنده در یوتیوب پخش می‌شد نشان می‌داد که جوانان در حال پرتاب مواد آتش‌زا به سمت افسران پلیس با سپر ضد شورش بودند و انتهای یک خیابان را مسدود می‌کردند.

براساس گزارش دیلی یو کی، آتش درگیری در حال شعله ور شدن بود و شنیده می‌شد که هلیکوپتری بر فراز منطقه در حال پرواز است. پلیس انگلیس به مردم ساکن کاردیف (پرجمعیت‌ترین شهر ولز و یازدهمین شهر بزرگ انگلیس) هشدار داد که بین جاده ویلسون و جاده جکسون بسته شده است و از آن خواسته شد از آن منطقه دوری کنند.

در ساعت ۲۱:۰۰، پلیس ولز جنوبی در توییتی نوشت: «اکنون تعداد زیادی از افسران برای مدیریت درگیری و همچنین کاهش تنش ناآرامی‌های مدنی در محل حاضر شدند. ما از همه افراد درگیر می‌خواهیم که بلافاصله صحنه را ترک کنند و از ساکنان محلی می‌خواهیم تا زمانی که موضوع به نتیجه‌ای مطمئن برسیم، به این منطقه نیایند.»

ساعتی بعد پلیس اعلام کرد که نیرو‌های امدادی در محل حضور دارند و بر اهمیت دوری مردم از منطقه تاکید کردند. پلیس انگلیس تاکید کرد مردم نباید شایعه‌ای در این خصوص منتشر کنند چراکه پلیس وظیفه اطلاع‌رسانی را بر عهده دارد و نباید اخبار دروغ منتشر شود. در ساعت ۱۱:۱۵ شب، پلیس ولز جنوبی مجدداً اعلام کرد که افسران برای مقابله با ناآرامی گسترده در محل حاضر هستند.

پلیس انگلیس در آخرین بروزرسانی ادعا کرد نگرانی‌های ساکنان محلی را درک می‌کند و از آن‌ها خواست در خانه بمانند و  به عنوان طرف درگیر یا تماشاچی به منطقه نزدیک نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
انگلیس بزودی با این اغتشاشگرها مبارزه خواهد ‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
هرچه کنی به خود کنی هر همه نیکو بد کنی
آخرین اخبار