رزمایش مقاومت لبنان، پیامی بازدارنده برای رژیم اشغالگر

حزب الله لبنان در آستانه ۲۳امین سالگرد «روز مقاومت و آزادسازی» رزمایشی برگزار کرد تا پیامی بازدارنده برای رژیم صهیونیستی ارسال کند.

حزب الله لبنان در آستانه بیست و سومین سالگرد روز مقاومت و آزادسازی با حضور شمار زیادی از خبرنگاران داخلی و خارجی، رزمایشی برگزار کرد تا پیامی بازدارنده برای رژیم صهیونیستی ارسال کند.

به گزارش العالم، حزب الله لبنان رزمایشی با استفاده از گلوله‌های جنگی در یکی از اردوگاه‌های خود در جنوب لبنان برگزار کرد. این رزمایش در بیست و سومین سالگرد روز مقاومت و آزادسازی برگزار شد. در جریان این رزمایش حمله به مواضع فرضی رژیم اسرائیل شبیه سازی شد.

بخش رسانه‌ای حزب الله لبنان در آستانه سالروز مقاومت و آزادسازی در بیست و پنجم ماه مه، ترتیبی اتخاذ کرد تا رسانه‌ها از یکی از اردوگاه‌های مقاومت در جنوب لبنان دیدار کنند و شاهد برگزاری رزمایش نیرو‌های مقاومت باشند که نشان دهنده آمادگی آن‌ها برای دفاع از لبنان در مقابل اهداف خصمانه اسرائیل است. این رزمایش را نیرو‌های زبده یگان رضوان اجرا کردند و واحد‌های شرکت کننده در آن بخشی از تسلیحات موشکی را برای اولین بار در برابر رسانه‌های داخلی و خارجی به نمایش گذاشتند.

سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان  گفت: اگر امروز کسی در فلسطین اشغالی به ارتکاب هرگونه حماقتی برای عبور از قواعد بازی فکر می‌کند، خودش می‌داند چه می‌گوییم و منظور ما چیست. این رژیم را با موشک‌های نقطه زن و سلاح‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم هدف قرار می‌دهیم.

رسانه‌های حاضر در این رزمایش، آن را پیامی بازدارنده برای رژیم اشغالگر دانستند که به فکر تجاوز به حاکمیت لبنان نباشد.

محفوظ منور از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: امروز شاهد یک نمونه از رزمایش‌های مقاومت هستیم و ان شاء الله به زودی وارد الجلیل می‌شویم. ان شاء الله از این مرز‌ها عبور و به سمت فلسطین حرکت می‌کنیم.

رمزی رسوم، عضو مجمع نیرو‌ها و احزاب ملی لبنان گفت: این رزمایش حاوی این پیام روشن است که اگر رژیم صهیونیستی روزی به فکر تجاوز به لبنان باشد، مقاومت لبنان در اوج آمادگی است.

در جریان این رزمایش حمله به برخی مواضع فرضی رژیم صهیونیستی و گلوله باران برخی مواضع شبیه سازی شد و نیرو‌های شرکت کننده مهارت‌های رزمی خود را به نمایش گذاشتند و به اسارت در آوردن صهیونیست‌ها در شرایط مختلف را تمرین کردند. تعدادی پهپاد نیز در آسمان محل اجرای رزمایش به پرواز در آمد.مقاومت همانگونه که عهد کرده است، بر سر عهد و پیمان خود برای مقابله با هرگونه تعرض دشمن به حاکمیت لبنان، ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار