موشک‌های نقطه زن حزب الله؛ سلاحی که خواب را از مقامات اسرائیل ربود

رسانه‌های صهیونیستی به رزمایش دیروز حزب الله لبنان با سلاح‌های متعدد واکنش نشان دادند.

در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ مه سال ۲۰۰۰ که به «عید مقاومت» معروف شده است، جنوب لبنان دیروز (یکشنبه، ۲۱ مه)، شاهد برگزاری رزمایش نظامی با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.

شبکه المیادین به نقل از شبکه ۱۳ اسرائیل نوشت: مساله مهم در مانور نظامی حزب‌الله مشاهده تسلیحات بیشمار و توانمندی‌های موشکی و ضد زرهی این جنبش است. سلاحی که حزب‌الله به نمایش نگذاشت موشک‌های نقطه زن بود؛ همان سلاحی که خواب را از چشمان نهاد‌های امنیتی و نظامی اسرائیل ربوده است.

 در همین حال، شبکه ۱۲ اسرائیل اعلام کرد مانور حزب‌الله نظریه یکپارچکی جبهه‌ها را بار دیگر در اسرائیل برجسته کرد. استفاده از موتور سیکلت‌ها برای عبور از مرز و اجرای عملیات، امری است که حزب‌الله آن‌را تکرار می‌کند. 

در جریان این رزمایش حمله به برخی مواضع فرضی رژیم صهیونیستی و گلوله باران برخی مواضع شبیه سازی شد و نیرو‌های شرکت کننده مهارت‌های رزمی خود را به نمایش گذاشتند و به اسارت در آوردن صهیونیست‌ها در شرایط مختلف را تمرین کردند. تعدادی پهپاد نیز در آسمان محل اجرای رزمایش به پرواز در آمد. مقاومت همانگونه که عهد کرده است، بر سر عهد و پیمان خود برای مقابله با هرگونه تعرض دشمن به حاکمیت لبنان، ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار