نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در رشت

امتیاز بزرگ انقلاب و ما رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) بود.

آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه و ۱۵ خرداد، گفت: امام خمینی رحمت الله علیه پیامبر گونه زندگی کرد، پیامبر گونه جامعه را هدایت کرد و پیامبر گونه انقلاب کرد، و این، رمز ماندگاری انقلاب ماست.

او افزود: امام راحل علاوه بر تمام ویژگی‌های شخصیتی، عالم و حکیم بود و سخنانش در عین سادگی بسیار عمیق بود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هنوز شخصیت امام خمینی آن طور که باید و شاید به خصوص برای نسل جوان شناخته نشده است، گفت: باید از فضای مجازی برای شناخت شخصیت امام که زنگ بیداری را در جهان اسلام به صدا در آورد استفاده کنیم.

نشست هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در رشتاستاندار گیلان هم در این نشست گفت: تولید محتوا با خلاقیت و نوآوری در زمینه شناخت شخصیت امام خمینی رحمت الله باید در اولویت کار‌های اهالی تبلیغات و رسانه باشد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: در سالگرد ارتحال امام باید خدمات و کار‌هایی که برای نظام انجام شده با زبان ساده و درست گفته شود تا مردم به نظام و انقلاب دلگرم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رییس شورای تبلیغات اسلامی گیلان هم در این نشست گفت: ۲ موضوع را دشمنان این روز‌ها در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند یکی فراموشی مناسبت‌های انقلاب و دیگری ایجاد شبه در باره شخصیت و بیانات امام خمینی رحمت الله علیه است و روشنگری و ایجاد بصیرت در این زمینه رسالت سنگینی است که بر دوش اهالی تبلیغات و رسانه و همه مسولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.