اجرای طرح «پیک دوستی» در روستا‌های میامی

طرح «پیک دوستی» مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در مدارس زیرپوشش مرکز فرهنگی هنری سیار روستایی میامی اجرا شد.

نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از اجرای طرح «پیک دوستی» با همکاری ابراهیم اصغریان، مربی مرکز فرهنگی هنری سیار روستایی کانون میامی خبر داد.

قربانی اظهار کرد: این برنامه با رویکرد سفر به روستا با همراهی مهرناز نصیری و نسیبه یعقوبی کارشناس و مربی مرکز آفرینش‌های ادبی، ویژه ۱۳۰ دانش‌آموز پایه سوم تا ششم مدارس شهید عراقی کلاته‌اسد، شهید دماوندی محمدآباد و شهید محمودی جودانه، اجرا و با استقبال آن‌ها روبه‌رو شد.

وی افزود: این طرح از سری برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کتاب کار و هدف از اجرای آن، جذب عضو و زیرپوشش قرار دادن کودکان و نوجوانان مستعد مناطق محروم و روستایی با فعالیت‌های بخش ادبی است.

کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با بیان این‌که طرح پیک روستا در طول سال به‌منظور جذب عضو ادبی در روستا‌های تحت پوشش کتابخانه‌های سیار و پستی اجرا می‌شود، افزود: مربیان و کارشناسان ادبی با اجرای طرح‌های متنوع فرهنگی و ادبی ضمن معرفی بخش مکاتبه‌ای و فعالیت‌های آن، دانش‌آموزان را به سمت خلق اثر هدایت کردند تا در آینده‌ای نزدیک، آن‌ها را به عضویت بخش مکاتبه‌ای در آورند.

قربانی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز معلم به نمایندگی از سوی نبی‌الله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از مدیر و سه آموزگار مدرسه شهیدموسی کلانتری که در سال گذشته همکاری خوبی با بخش مکاتبه‌ای داشتند، با تقدیم لوح و هدیه‌ای تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار