برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در این استان خبر داد.

محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در مراسم گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت شهید مطهری اظهار کرد: همه ما در طول زندگی شخصی و خانوادگی مرهون زحمات معلمانمان هستیم.

طاهریان با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص روحیه و امیدافزایی در میان نوجوانان و جوانان گفت: با توجه تأثیرپذیری کودکان و نوجوانان و جوانان از معلمان، تقاضا دارم روحیه امید و خودباوری را میان این قشر به منصه ظهور برسانید.

وی ضمن اشاره به حدیث «من علّمنی حرفاً فقد صیّرنی عبداً» افزود: حضرت می‌فرمایند هر کس به من یک کلمه چیزی یاد بدهد، مرا بنده خودش کرده است، بنابراین همه ما در طول زندگی شخصی و خانوادگی مرهون زحمات معلمانمان بوده، هستیم و خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ مطالعه و نهادینه کردن آن در جامعه، دوازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را فرصتی مناسب برای ورود دانش‌آموزان به عرصه کتاب‌خوانی به ویژه آشنایی با سبک و سیره معصومین (ع) عنوان کرد.

طاهریان افزود: مدت زمان باقی‌مانده تا پایان سال تحصیلی به منظور جلب مشارکت حداکثری این قشر در جشنواره، امری است که با تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار