استان سمنان کتابخانه سیار نیاز دارد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: هیچ کتابخانه سیاری در استان فعالیت ندارد و تامین خودرو در این زمینه ضروری است.

محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان افزود: کتابخانه سیار برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای به شهروندان استان سمنان اهمیت دارد و مساعدت سپاه استان در تأمین خودرو کتابخانه سیار کمک بزرگی است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ٢ هزار فعالیت فرهنگی متنوع در سال گذشته، به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان در سال ۱۴۰۱ پرداخت و گفت: رونمایی از کتاب‌های مختلف، نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برنامه روایت مادری با محوریت مادر شهید نویسنده، برنامه از تبار قلم با تجلیل از نویسندگان توانمند انقلاب اسلامی در استان، برگزاری نشست بصیرتی با حضور اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها و جشنواره قصه‌گویی نهال امید، از جمله اقدامات فرهنگی و ترویجی بود.

طاهریان گفت: سلسله کارگاه‌های آموزشی با هدف توانمندسازی شهروندان با محوریت مهارت افزایی بانوان، کارگاه آموزش شناخت و مراقبت فرزندان، کارگاه آموزش مادران آگاه، بررسی مسائل و راهکار‌های الگوی سوم زن مسلمان و زنان شاغل، ازجمله برنامه‌هایی بودند که با هدف دانش افزایی اعضاء در سال گذشته برگزارشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار