۲ هزار و ۳۸ معلم حامی ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری هستند

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ هزار و ۳۸ معلم حامی فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت استان هستند.

علی منصوری با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و مقام معلم بیان کرد: آموزش و پرورش همواره راستای کاهش محرومیت‌ها و توسعه عدالت اجتماعی گام‌های مؤثری برداشته است.

وی افزود: معلمان علاوه‌بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: ۶ هزار و ۳۸۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این مجموع هزار و ۹۵۵ نفر یتیم و ۴ هزار و ۴۳۱ نفر نیز فرزند محسنین هستند.


بیشتر بخوانید


منصوری ضمن تشکر از حمایت حامیان از ایتام و فرزندان محسنین خاطرنشان کرد: فرزندان خانواده‌های نیازمند متأسفانه با مشکلات اقتصادی از جمله در زمینه تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است، نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار