همزمان با ماه مبارک رمضان؛

۳ هزار خیر جدید در چهارمحال و بختیاری حامی ایتام شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام سه هزار خیر در طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

حسین سلمان‌پور افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۸۵۰ حامی جدید که درسامانه ثبت نام کرده‌اند، کمک‌های نقدی خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد را ۶ هزار و ۱۷۰ نفر عنوان کرد و گفت: ایتام و فرزندان محسنین با مشکلات معیشتی مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد افزود: همه ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩ یا با مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق علی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار