ثبت‌نام سه هزار و ۵۵۰ حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ماه مبارک رمضان سه هزار و ۵۵۰ حامی جدید در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام شده‌اند.

حسین سلمان‌پور با اشاره به استقبال مردم نیکوکار استان از طرح اکرام ایتام و محسنین طی ماه مبارک رمضان بیان کرد: پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین طی ماه مبارک رمضان در سراسر استان استقرار یافتند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت را ۶ هزار و ۱۷۰ نفر عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در این طرح و پرداخت حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان زمینه رشد و پیشرفت فرزندان خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و ... پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق علی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار