برگزاری دومین دوره «صوت و لحن» در همدان

دومین دوره «صوت و لحن قرآن کریم» ویژه بانوان در دو بخش تخصصی و عمومی از امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه به مدت دو روز در همدان برگزار می‌شود.

قاسم جهان آرا گفت: دومین دوره صوت و لحن قرآن کریم در دو بخش تخصصی و عمومی طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه در تالار قرآن ویژه بانوان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این دوره با تدریس خانم ملیحه اسحاق‌نژاد، قاری و داور بین‌المللی قرآن کریم از خراسان رضوی برگزار می‌شود، افزود: ۷۰ نفر از اساتید و مربیان ممتاز استان در این دوره حضور دارند که در طی سال نیز به‌صورت مجازی از آموزش‌های قرآنی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی ترنم ملکوت همدان تصریح کرد: این دوره به همت مجموعه قرآنی شهید همراهیان، مؤسسه ندای ترنم ملکوت و با هدف ارتقای سطح صوت و لحن مربیان قرآنی همدان برگزار می‌شود که در طول سال ادامه‌دار خواهد بود و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته سالی دو بار این دوره در همدان با حضور استاد مذکور برگزار خواهد شد تا مربیان قرآنی همدان به سطح بالا و قابل قبولی در زمینه صوت و لحن دست پیدا کنند.

جهان آرا با بیان  اینکه اولین دوره این طرح در مهرماه سال گذشته برگزار شد، گفت: به حاضران در این دوره گواهی حضور اعطا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.