ارائه ۱۰۰ هزار خدمت روانشاختی به شهروندان البرز

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: در یکسال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار خدمت روانشاختی به آحاد مردم ارائه داده است.

وجیهه محمدی فلاح به مشاوره تلفنی خط ۱۴۸۰ با هدف ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به شکل غیر حضوری به منظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره، به صورت رایگان اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته به تعداد ۴۷ هزار و ۹۶۱ تماس ومشاوره تلفنی در حوزه‌های مختلف روان شناسی به احاد مردم ارایه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد: در استان یک مرکز دولتی و ۶۴ مرکز غیردولتی مشاوره تحت نظارت بهزیستی البرز مشغول به فعالیت هستند که در یکسال گذشته به تعداد ۱۳ هزار و ۳۱ نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه داده اند.

او افزود: اختلالات اضطرابی ۶ هزار و ۶۶۹ کودک دراین استان با هدف تشخیص زودهنگام غربالگری شد، این کودکان پس از غربالگری خدمات تخصصی مراحل بعدی مداخلات درمانی و آموزشی را دریافت می‌کنند.

محمدی فلاح درادامه به طرح‌ها وبرنامه‌ها در حوزه تحکیم بنیان خانواده وکنترل طلاق اشاره کرد و افزود: طرح آموزش پیش از ازدواج با شرکت ۲ هزار و ۵۶۲ نفر، طرح اموزش زندگی خانواده با شرکت ۲ هزار و ۵۹۳ نفر، طرح کنترل طلاق با آموزش یک هزار و ۱۴۰ زوج، طرح " بهبود و مراقبت از روابط خانواده درپنج سال اول زندگی مشترک با آموزش تعداد ۴۴۷ نفر، آموزش مهارت‌های زندگی به تعداد ۵۸۰ نفر و تعداد ۲۷۴ زوج از خدمات تخصصی مشاوره رایگان بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.