۶ هزار میلیارد ریال از محل تملک دارایی ها برای پروژه های عمرانی کرج تامین شد

شهردار کرج اعلام کرد: ۶ هزار میلیارد ریال بودجه از محل تملک دارایی ها طی سال گذشته برای اجرای پروژه های عمرانی کرج از جمله آزاد راه شهید سلیمانی در شمال این کلانشهر تامین شد.

کیانی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی کرج گفت: میزان درآمدهای مدیریت شهری کرج از محل تملک دارایی ها در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۲۸۲ درصد افزایش نشان می دهد.

به گفته شهردارکرج ، تحقق این مهم به همت کارکنان اداره کل املاک و مستغلات، معاونت مالی و اقتصادی و سایر حوزه های مربوطه در مدیریت شهری کرج بوده است.

کیانی اضافه کرد: جذب قطعی بودجه تملک دارایی های شهرداری کرج در سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و۶۰۰ میلیارد ریال بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

به گفته کیانی، بودجه جذب شده از محل تملک دارایی ها در اختیار پروژه های عمرانی آزادراه شهید سلیمانی، بلوار ارم، خیابان نهم شاهین ویلا، کنارگذر شرقی مهرشهر، تپه اسلام آباد و ادامه بلوار شهید شمس کرج قرار گرفت.

وی ، بودجه پیش بینی شده سال جاری مدیریت شهری کرج از محل تملک دارایی ها را ۲ هزارو۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: انتظار می رود جذب بودجه در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و قدرت بیشتری پیگیری شود تا با تملک مرتبط با پروژه های زیرساختی و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و عمران و آبادانی شهر کمک کنیم.

پروژه آزاد راه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر و خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر و ۲۷ ایستگاه، ۲ پروژه عمرانی مهم کلانشهر کرج هستند که با اهتمام دولت سیزدهم و شورای ششم کرج قطعه های نخست این پروژه ها طی ۲ سال گذشته بهره برداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.