با سامانه تلفنی آرامش در خانه بمانید و خدمات مشاوره‌ای بگیرید

معاون اجتماعی انتظامی البرز گفت: خدمات مشاوره روان‌شناختی در زمینه‌های خانوادگی، پیش از ازدواج، فردی،و... از طریق سامانه تلفنی آرامش به شهروندان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور،  معاون اجتماعی انتظامی البرز گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا به شیوع بیماری کرونا، خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی استان البرز انجام می‌شود.

او افزود: در راستای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان در حوزه مشاوره و مدد کاری، مرکز مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز‌های مشاوره‌ای شهروندان در زمینه‌های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است و شهروندان استان البرز می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۶۵۲۶ از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند.

سرهنگ قاسم پور با تاکید بر پرهیز از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره و کلیه مکان‌های عمومی افزود: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده‌ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.