آیت‌ الله سعیدی:

زن ایرانی بزرگترین ضربه را به دشمن زده است

خطیب نماز عید سعید فطر قم گفت: زن ایرانی با آن شرف و استعدادی که دارد، بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب و داعیه دروغ غربی‌ها وارد کرده است.

 آیت‌ الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز عید فطر در حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: دشمن روی مسئله حجاب متمرکز شده است، او از زن ایرانی ضربه دیده است، خودش را مدافع زن دانسته و پیشرفت زن را در بی‌بندوباری و بی‌قیدی می‌داند.

او افزود: زن ایرانی با آن شرف و استعدادی که دارد، بزرگترین ضربه‌ها را به تمدن غرب و داعیه دروغ غربی‌ها زده و در عمل نیز در همه میدان‌ها ادعای غربی‌ها و معاندان را پوچ و دروغ نشان داده است.

آیت‌ الله سعیدی همچنین تصریح کرد: زنان ایرانی در همه میدان‌ها با حفظ حجاب و با سربلندی ظاهر شدند، و افتخار آفریدند.

خطیب نماز عید فطر قم در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به وصایای امیرالمومنین (علیه السلام) افزود: آن حضرت حدود ۲۰ مطلب را در وصیت‌نامه خود خطاب به اولاد و بازمندگان سفارش کرد، که یکی از آن‌ها اصلاح ذات البین است.

آیت‌الله سعیدی گفت: باید دل‌ها را به یکدیگر نزدیک و ذهن‌ها را در مورد هم پاک کنیم، اگر این کار را انجام دادیم، این اصلاح ذات‌البین از یکسال نماز و روزه مستحبی افضل و برتر است.

او افزود: ما امروز به شدت به اصلاح ذات البین نیازمندیم، دشمن از ابتدای انقلاب تا امروز به خصوص در فضای رها و بی‌بند و بار مجازی به دنبال چرکین کردن دل مردمان به یکدیگر و مسئولان است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه‌های مختلف می‌خواهد جامعه را دوقطبی کند، اصلاح ذات‌البین، سفارش موکد به همه پیروان و دوستداران آن حضرت است.

آیت‌الله سعیدی راهپیمایی مردم در روز قدس را عمل کردن به کلام امیرالمومنین دانست و افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس از صهیونیست‌های غاصب، آمریکا و انگلیس تفرقه افکن و غربی‌های منحرف اظهار برائت، و از مظلومان جهان به‌ویژه فلسطین دفاع کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار