متخلف قطع درختان جنگلی در استان اردبیل دستگیر شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از شناسایی و دستگیری فردی متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه جنگلی سو‌ها خبر داد.

محمود قلی زاده از دستگیری فردی متخلف در حین قطع درختان جنگلی با اره موتوری در منطقه سو‌ها به قصد سودجویی خبر داد و گفت: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی در حین گشت و کنترل در منطقه متوجه قطع درختان جنگلی شدند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: ماموران پس از شناسایی، این شخص را در حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

قلی زاده با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی عنوان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از منابع طبیعی وجود نخواهد داشت و این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب عرصه‌های ملی به طور ۱۰۰ درصد پیشگیری کند.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی استان در امر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی خواستار بر خورد و تعیین مجازات سنگین با این چنین افراد و مخربین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب منابع طبیعی و قاچاق فرآوره‌های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۳۹و ۱۵۰۴مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.