جذب ۳۴۰۰ حامی ایتام تا پایان ماه رمضان در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ حامی ایتام به نیت تعداد شهدای استان تا پایان ماه مبارک رمضان جذب می‌شوند.

امیر رجبی گفت: کمیته فرهنگی و هنری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان آمادگی کامل را برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی دارد و در این زمینه تمام تلاش ما این است تا با تداوم برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی نسبت به برگزاری هنرواره‌های ادبی، اجرای نمایش و سوگواره‌های دینی و انقلابی نسبت به ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در استان گام برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای بزرگداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل مد نظر است می‌گوید: هنرواره یاران شیدایی ویژه نوجوانان و جوانان، تولید و اجرای نوا‌های حماسی، آثار تصویری و ورک‌شاپ تجسمی به همین منظور در دستور کار است.

به گفته او، ۳ هزار و ۴۰۰ حامی ایتام به نیت تعداد شهدای استان تا پایان ماه مبارک رمضان جذب می‌شوند و تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ نفر حامی به عنوان پدر معنوی برای ایتام و محسنین در استان اردبیل جذب شده‌اند که لازم است حمایت‌های همه‌جانبه از آن‌ها انجام یابد.

رجبی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در طرح اکرام ایتام می‌توانند فرزندان ایتام و محسنین را انتخاب و مساعدت‌های خود را به حساب ایتام و محسنین واریز کردند تا پشتیبانی‌های لازم از ایتام در این زمینه انجام یابد.

وی می‌گوید: به نیت شهدای استان سه هزار و ۴۰۰ ایتام تحت پوشش حامیان قرار خواهند گرفت و بعد از چند ماه واریزی مبلغ تعیین شده و ارتباط با مددکاران، حامیان می‌توانند از نزدیک با این خانواده‌ها در ارتباط بوده و سایر نیازمندی‌های آن‌ها را نیز برطرف کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار