بوسنی حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد

جامعه اسلامی در بوسنی و هرزگوین در بیانیه‌ای حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد.

جامعه اسلامی در بوسنی و هرزگوین در بیانیه‌ای حمله به مسجد الاقصی و همچنین خشونت‌هایی که طی ده‌ها سال علیه مردم فلسطین اعمال شده را محکوم کرد.

 در بیانیه جامعه اسلامی بوسنی و هرزگوین آمده است برای چندین دهه، جهان در سکوت نظاره گر تصرف سرزمین فلسطین، نابودی اموال مردم و آزار و اذیت، ظلم و کشتار فلسطینان توسط رژیم اسراییل بوده است. آنچه ما دنیای متمدن می‌نامیم، نه تنها مانع از آن و محاکمه ظالمان نمی‌شود بلکه غالباً این اقدامات را اعلام یا محکوم نمی‌کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: صحنه‌هایی که این روز‌ها از بیت المقدس و مسجد الاقصی می‌بینیم هولناک است و باعث خشم مسلمانان شده است. این تلخی، با این واقعیت بیشتر می‌شود که این اتفاق در ماه رمضان رخ می‌دهد، زمانی که مسلمانان درحال عبادت هستند، روز‌ها را روزه می‌گیرند و شب‌ها را به نماز و خواندن قرآن می‌گذراند. حمله به چنین افرادی با فرستادن ارتشی تا دندان مسلح برای حمله، ضرب و شتم، زندانی کردن آن‌ها نه تنها یک عمل وحشیانه است بلکه کاملاً غیر قابل قبول بوده و باید به سرعت متوقف شود.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی در بوسنی و هرزگوین خشونت‌ها علیه مردم فلسطین و اماکن مقدس در بیت المقدس را به شدت محکوم می‌کند و خواهان صلح در سرزمین مقدس است. در عین حال از سازمان ملل می‌خواهیم که وارد عمل شده و جلوی این رسوایی تمدنی را بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار