ترامپ: هدف از پرونده سازی علیه من تاثیر بر انتخابات ۲۰۲۴ است

رئیس جمهور سابق آمریکا پس از جلسه دادگاه گفت: هدف از پرونده سازی علیه من تاثیرگذاری بر انتخابات سال ۲۰۲۴ است و این روند باید فوری کنار گذاشته شود.

دونالد ترامپ در سخنانی که پس از حضورش در دادگاه منهتن، در برابر هوادارانش در فلوریدا بیان کرد، گفت: هدف از پرونده سازی علیه من تاثیرگذاری بر انتخابات سال ۲۰۲۴ است و این روند باید فوری کنار گذاشته شود.

به گزارش تلویزیون العربیه، رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: با حسن نیت با کسانی که به بهانه اسناد به خانه ام هجوم آورده بودند، همکاری کردم.

او با بیان اینکه نظام قضایی آمریکا روال قانونی خود را از دست داده است، گفت: نمی‌توان به اسنادی که علیه من تهیه کرده اند اعتماد کرد.

ترامپ با اشاره به «آلوین برگ» , دادستان دادگاه منهتن، تصریح کرد: او مجرم است و باید به جرمش رسیدگی شود. دادستان باید فوری استعفا کند.

دادستان کل منهتن در نشست خبری گفت: ۳۴ اتهام متوجه ترامپ است از جمله اینکه او از طریق یک سری شرکت‌هایی که وجود خارجی نداشتند رشوه پرداخت کرده است.

وی با بیان این که ترامپ قوانین تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی را نقض کرد افزود: ترامپ برنامه ریزی کرده بود تا برخی از اطلاعاتی را که می‌توانست به او به عنوان نامزد انتخابات ۲۰۱۶ آسیب برساند، مخفی کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا متهم است به افرادی پول داده است تا گزارش‌هایی علیه او بنویسند و سپس با شواهد خودش این گزارش‌ها را بی اثر نشان دهد تا موقعیتش را در رقابت‌های انتخاباتی تقویت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۲۱:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
غلط زیادی نکن. بشین سر جات. اکراین از دستتون رفته دارید رقاصی میکنید. فقط اکراین. ناتو محو شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
ترامپ خفه شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
حسن روحانی را هم به دادگاه بکشید
آخرین اخبار