نماینده آلمانی: سربازان آمریکایی باید آلمان را ترک کنند

معاون فراکسیون حزب چپ پارلمان مرکزی آلمان اعلام کرد برلین باید خواستار خروج نیرو‌های نظامی و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی مستقر در خاک آلمان شود.

«سویم داگدلن» معاون فراکسیون حزب چپ در «بوندستاگ» پارلمان مرکزی آلمان گفت که برلین باید از رابطه «اطاعت شدید» موجود با آمریکا و سیاست‌های خارجی آن که با نقض قوانین بین‌المللی همراه است، دست بردارد.

به گزارش خبرگزاری راشاتودی، این نماینده مجلس آلمان تأکید کرد که آلمان باید خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی مستقر در خاک این کشور به همراه تسلیحات هسته‌ای آمریکایی شود.

داگدلن در یک مراسم پارلمانی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد طرح مارشال گفت: «پس از ۷۸ سال، اکنون زمان بازگشت سربازان آمریکایی به خانه است.» این نماینده مجلس، عضو کمیته روابط خارجی مجلس، گفت: «پایگاه‌های نظامی آمریکا مانند مناطق فرازمینی عمل می‌کنند که در آن قانون اساسی [آلمان] اجرا نمی‌شود.»

داگدلن گفت که واشنگتن از پایگاه‌های خود در خاک آلمان برای راه‌اندازی جنگ در خارج و انجام حملات پهپادی مرگبار استفاده می‌کند و افزود که برخی از این اقدامات نقض قوانین بین‌المللی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
آلمان و ژاپن کره برده های به اسارت گرفته شده امریکا هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۶:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
مردم آلمان و ژاپن همه زامبی هستند و از خودشان هیچ اراده ای ندارند. هر وقت تانکهایی که به جنگ روسیه فرستادید برگشتند آمریکا هم از آلمان بیرون می رود.
آخرین اخبار