حجم ترافیک در آزادراه‌های زنجان نیمه سنگین است

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز بارش‌های پراکنده از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به آغاز بازگشت مسافران نوروزی طی روزهای آینده ترافیک در جاده های استان به ویژه آزادراه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی ها حجم ترافیک جاده های استان برای روزهای آینده افزایش خواهد یافت که لازم است رانندگان برای داشتن سفری بی خطر همکاری کنند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان از رانندگان وسائل نقلیه خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از انجام تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری نمایند.

وی تاکید کرد: بیشترین وقوع تصادفات در محدوده یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.