یحیی سریع: آماده مقابله و پاسخگویی به هرگونه تجاوز به کشورمان هستیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در جریان رزمایش نظامی «ایستادگی در برابر تجاوز» اعلام کرد که نیرو‌های یمنی آماده رویارویی و پاسخگویی به هرگونه تجاوز هستند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با تاکید بر اینکه رزمایش «ایستادگی در برابر تجاوز» اولین رزمایش نظامی نیرو‌های مسلح یمن نیست و آخرین هم نخواهد بود، گفت: "نیرو‌های مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوزی هستند".

به گزارش المسیره، یحیی سریع تصریح کرد: «آماده مقابله و پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به کشورمان هستیم و این رزمایش در چارچوب اعلام آمادگی نیروهایمان در جبهه‌های مختلف صورت می‌گیرد».

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با بیان اینکه پیام این رزمایش به ائتلاف متجاوز این است که اگر صلح می‌خواهید ما اهل صلح هستیم و اگر جنگ می‌خواهید، آماده ایم، تاکید کرد که شرایط بعد از این رزمایش با قبل از آن متفاوت خواهد بود.

شب گذشته، نیروهای مسلح یمن در بیانه ای اعلام کردند که به مناسبت نهمین سال ایستادگی مردم در برابر تجاوز به این کشور، رزمایش «ایستادگی در برابر تجاوز» را که تمامی یگان‌های نظامی در آن شرکت داشتند، اجرا کرده است.

این بیانیه می افزاید که تمامی یگان های نظامی اعم از نیروهای پیاده و پشتیبانی رزمی رشته های مختلف در این رزمایش شرکت کردند.

نیروهای مسلح یمن توضیح دادند: در این رزمایش واحدهایی از نیروهای پیاده، ضد زره، مهندسی، پدافند هوایی، نیروی هوایی و موشکی حضور داشتند.

طبق این بیانیه، این رزمایش به صورت یکپارچه بین تمامی یگان های شرکت کننده و با هماهنگی ارتباطات نظامی و ارائه خدمات پشتیبانی رزمی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار