امام‌جمعه کوهبنان :

مسمومیت دانش آموزان، بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان است

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه مسمومیت مشکوک دانش آموزان را شاهد هستیم، گفت: این کار بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان و بدخواهان است.

حجت الاسلام جعفری نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: مومنان،  صالحان و اولیای خدا بر زمین حاکم خواهند شد و اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر، دستگیری از محرومان، مبارزه با فساد و..... در راس برنامه های آنان قرار دارد.

او افزود: ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) را در پیش داریم  و  سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)  به عنوان روز جوان نامگذاری شده که این روز را به جوانان ولایت مدار شهرستان تبریک می گویم.

امام‌ جمعه کوهبنان بیان داشت: حسن خلق، عشق و عرفان به حضرت حق، شجاعت و  ولایت مداری از ویژگی های حضرت علی اکبر (ع) بود و سردار دل ها و شهید حججی به عنوان الگوی جوانان جامعه جهانی هستند.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبر (مدظله العالی) تصریح کرد: امیدوار بودن، دوستدار انقلاب و نظام اسلامی، آمادگی به موقع، افزایش علم آموزی، افزایش آگاهی سیاسی و بصیرت، اهل قرآن و دعا بودن، میانه روی، عدالت خواهی و..... از ویژگی های جوان انقلابی است.

حجت الاسلام جعفری گفت: از جوانان مومن و بسیجی شهرستان که در رزمایش تمرینات تاکتیکی شرکت کردند و همچنین از فرماندهان و بسیجیان و از همراهی شورای تامین شهرستان تشکر می کنم .

او  افزود: در آستانه نیمه شعبان قرار داریم که به عنوان روز جهانی مستضعین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است .

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: حضرت ولی عصر (عج) محبوب اهل بیت (عج) بود؛ بنابراین امام صادق (ع) در فراق حضرت (عج) اشک می ریخت و  امام رضا(ع) با شنیدن نام حضرت از جای بلند می شد و حضرت را تعظیم می کرد؛ البته تبعیت و همراهی برخی اولیا با حضرت از جمله حضرت عیسی(ع)  را خواهیم داشت.

او بیان داشت: عمر طولانی، عصاره و شبیه پیامبران بودن، دانشمند ترین و حکیم ترین افراد از ویژگی های حضرت ولی عصر(عج)  است؛ بنابراین منتظران با دعا و صدقه تلاش کنند تا به حضرت معرفت پیدا کنند.

حجت الاسلا جعفری گفت: در فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) کمیته امداد برای رسیدگی و خدمت رسانی به امور محرومان و مستضعفان تشکیل شد.

او تصریح کرد: در آستانه روز نیکوکاری قرار داریم و  نهاد مقدس کمیته امداد که در ۱۴ اسفند شکل گرفته همواره در خدمت محرومان بوده است و خواهد بود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در آستانه روز درختکاری قرار داریم و کاشت درخت، نوعی صدقه است؛ بنابراین همگان در کاشت درخت  و آبیاری آن تلاش کنند و از قطع درختان پرهیز کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مسمومیت مشکوک دانش آموزان را در مناطق مختلف شاهد هستیم  و این کار بخشی از جنگ ترکیبی دشمنان و بدخواهان است.

حجت الاسلام جعفری افزود: نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و نهادهای مسئول با قاطعیت و جدیت موضوع مسمومیت دانش آموزان را پیگیری کنند تا نتیجه مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار