از شبهه نهراسیم که باعث رشد می شود

امام جمعه کوهبنان گفت:شجاعت و قاطعیت از ویژگی‌های بارز امام حسین (ع) بود.

همزمان با ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفری در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت: بالاترین عبادت خدمت به مردم است که برای انسان محبوبیت در پی دارد تلاش کنیم همواره مومنی را شاد کنیم کمک‌های مومنانه که به همت سپاه پاسداران و بسیج با همکاری خیرین و موسسات خیریه انجام می‌شود خود نوعی خدمت به برادر مومن است.

او با اشاره به اعیاد شعبانیه افزود:یکی از صفات بارز امام حسین (ع) اراده قوی، عزم راسخ و تصمیم قاطع آن حضرت است چیزی که مقام معظم رهبری همواره از مسئولین خواستار هستند.

او اظهار کرد: شجاعت و قاطعیت از ویژگی‌های بارز امام حسین (ع) بود در حالی که ایمان قوی، شجاعت و اعتماد به نفس، احساس مسئولیت، نمونه بارز اتحاد و همدلی، اقتدار و ایستادگی، عفاف و تقوا، خودسازی، حفظ نظام، پاسداری از انقلاب از ویژگی‌های بارز پاسداران همیشه سرافراز است.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: تسلیم، تصدیق، وفای به عهد، مطیع ولایت و رهبری، خیرخواه بودن از ویژگی‌های بارز حضرت ابوالفضل العباس (ع) است، صبر و تحمل، بزرگ‌منشی و ایثارگری نیز از خصوصیات اصلی جانبازان است، جانبازان در حقیقت رهبران یک نهضت هستند که الگوی مردم به شمار می‌روند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام عظمای ولایت را داشتیم بنیه قوی مردمی نظام بر کسی پوشیده نیست در حالی که دشمنان با شایعه پراکنی بدنبال مایوس کردن مردم هستند لذا مسئولین و مردم باید جهاد تبیین را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: از شبهه نهراسید چرا که شبهه مثل تحریم هاست که ما را وادار می‌کند تا بیشتر تفکر و فعالیت کنیم.

برچسب ها: نماز جمعه ، شبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار