بیماری مردم و مرگ حیوانات در آمریکا پس از نشت مواد شیمیایی

دولت آمریکا در مقابل بیماری مردم و مرگ حیوانات در اوهایو که اخیرا در آن یک قطار مشکوک حامل مواد شیمیایی از ریل خارج شد، سکوت کرده است.

ساکنان منطقه‌ای در اوهایو که در آن قطاری از ریل خارج شد می‌گویند بعد از این حادثه دچار بیماری شدیدی شده اند و برخی از آن‌ها هم می‌گویند حیوانات شان هم بعد از این حادثه مرده اند.

براساس گزارش فاکس نیوز آمریکا، یکی از اهالی اوهایو درباره بیمارشدن روباهش بعد از این حادثه گفت: حیوان ابتدا دچار سرفه‌های شدیدی شد. بعد از صدای آن کاملا قطع شد. یک روباه نباید این طوری باشد. بشدت ضعیف شده و لنگ می‌زند و چشمانش هم ملتهب است. برخی از مردم در این جا گفته اند که گربه‌های شان بیمار شده و بعد هم مرده اند.

لیسا مری، مدیر و موسس یکی از گروه‌های امداد و نجات حیوانات در اوهایو در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ما از مسئولان پاسخ درستی درباره قطاری که در منطقه از ریل خارج شد چه باری را حمل می‌کرده است نگرفتیم. ما نمی‌دانیم این حادثه چه تاثیرای بر منابع آبی ما در منطقه و بر وضع هوای منطقه و خاک ما برجای گذاشته است. ما حیوانات مان را از منطقه خارج کرده ایم. ما حدود ۷۰ رٱس از حیوانات بزرگ مان را از منطقه خارج کرده ایم. همچنین مرغ و ماکیان مزرعه مان را هم از منطقه خارج کرده ایم. علت تصمیم ما هم این بود که نمی‌دانستیم که وضع منطقه ما با توجه به وزش باد چگونه خواهد بود. ما در حال حاضر درباره آینده املاک مان و همچنین درباره وضع منابع آبی منطقه نگران هستیم.

لیسا مری در ادامه افزود: ما در مواقعی که مشکلاتی مانند آلودگی محیط زیست به وجود می‌آید جمعیت پرندگان منطقه را هم بررسی می‌کنیم. ما بطور مرتب وضع هوای منطقه را تست می‌کنیم. قصد داریم آب‌های منطقه را هم مورد آزمایش قرار بدهیم. امیدواریم که وضع منابع آبی منطقه در حال حاضر در مقایسه با دوره قبل از وقوع حادثه قطار در منطقه تغییر نکرده باشد. امیدواریم که وضع خوب باشد، ولی صد در صد ما درباره وضع منطقه بعد از وقوع حادثه خروج قطار از ریل در این منطقه نگران هستیم.

براساس گزارش فاکس نیوز برخی از حیوانات در منطقه‌ای که این قطار مشکوک از ریل خارج شده است مرده‌اند. دولت آمریکا اخبار این حادیه را مخابره نمی‌کند و پاسخی درخصوص این مسئله نمی‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار