خلبانان اصفهان، خون اهدا کردند

شماری از کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان خون خود را اهدا کردند.

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: حرکت امروز همکارانم در پایگاه چهارم هوانیروز و حضور با لباس نظامی برای اهدای خون، حرکت نمادینی برای گسترش فرهنگ اهدای خون است.


او با بیان اینکه کارکنان هوانیروز ارتش برای گسترش فرهنگ اهدای خون و نیز حفظ سلامتی خود به صورت انفرادی در اهدای خون پیشتاز هستند تصریح کرد: سوگند یاد کرده‌ایم خونی را که در رگمان جاری است در راه سربازی نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم فدا کنیم و در این راه مصمم هستیم.


علی فتوحی مدیرکل انتقال خون استان اصفهان نیز حماسه‌های هوانیروز ارتش در دفاع از کشور عزیزمان و خدمت به مردم در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و نیز پرواز در قالب اورژانس‌هوایی را ارزشمند دانست و گفت: با توجه به لزوم افزایش استاندارد‌های دریافت خون و مشکلات موجود در ارسال سامانه‌های متحرک اخذ خون به ادارات و سازمانها، اقداماتی مانند حضور دسته‌جمعی کارکنان هوانیروز ارتش در مراکز اخذ خون سازمان انتقال خون حرکتی ارزشمند و ستودنی است.
او از ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز جمعیتی دعوت کرده با اهدای دسته‌جمعی خون، در گسترش فرهنگ اهدای خون و تأمین نیاز خونی نیازمندان، سازمان انتقال خون را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار