مراسم چهلمین روز شهادت سردار مجاهد شهید زاهدی در اصفهان برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی در اصفهان برگزار می‌شود.

 مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

سردار پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.


سردار مجاهد سرلشکر پاسدار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، به مقام رفیع شهادت نایل شد.


درجه سرلشکری شهید «محمدرضا زاهدی» از شهدای کنسولگری کشورمان در دمشق روز یک‌شنبه توسط جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح به خانواده ایشان اعطا شد.


سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در منزل شهید محمدرضا زاهدی به خانواده این شهید گفت: این درجه بنا به پیشنهاد سردار باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح برای ارتقاء درجه شهید، محضر رهبر معظم انقلاب پیشنهاد شد که ایشان هم پذیرفتند و این لوح را به یادبود این شهید برای ارتقاء درجه سرلشکری تقدیم شما می‌کنیم.


این درجه به پاس عمری مجاهدت و تلاش بی‌وقفه در جهت حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی از سوی رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح سرلشکر باقری مطرح و با تایید حضرت آیت الله خامنه‌ای به خانواده ایشان اهدا شد.

مراسم چهلمین روز شهادت سردار مجاهد شهید زاهدی در اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار