رونمایی از کتاب صوتی «زیر این عَلَم» در خمینی شهر

کتاب صوتی «زیر این عَلَم» برگرفته از زندگینامه سردار شهید احمدرضا ابراهیمی همزمان با دهه کرامت در خمینی‌شهر رونمایی شد.

 به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، کتاب صوتی «زیر این عَلَم» به نویسندگی زهرا شمس رونمایی شد.

این کتاب صوتی توسط کانون خدمت رضوی و با حمایت و همکاری کنگره شهدا، بسیج رسانه، مجموعه فرهنگی قرآنی ذکرالرحمه و باشگاه سوارکاری ققنوس شهرستان خمینی‌شهر و تهیه‌کنندگی عبداله ذاکری، ابراهیم کیانی، کارگردانی گروه پنج‌نفره کارشناسان تولید (عزیزاله پور کاظم، رضا ابراهیمیان، زینب فخاری، محمدتقی شیخ و حسین رحمتی، مدیر تولید رضا عسگریان)، مدیریت میکس و مسترینگ رضا رمضانی و گویندگی نگار پرنده در ۱۷۸ دقیقه در مدت شش ماه تولید شده است.

سید محمدباقر محمدی در حاشیه رونمایی این اثر صوتی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: یکی از فعالیت‌های شاخص کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است که می‌توان کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی این شهرستان را در جایگاه اول استان دانست.

وی ادامه داد: بر همین اساس با فعالیت‌های کانون تخصصی ایثار و شهادت، کانون محله‌ای بهشت رضا، کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی تصمیم به تولید کتاب صوتی زندگینامه سردار شهید احمدرضا ابراهیمی گرفتیم.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: پس از اتمام طرح با نظر تیم کارشناسان تصمیم گرفته شد که همزمان با دهه کرامت این پیشکشی را به ساحت مقدس علی‌بن موسی‌الرضا (ع) تقدیم کنیم.

عبدالله ذاکری، مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان و تهیه کننده این کتاب صوتی نیز هدف از تولید آثار صوتی در قالب پادکست را ارائه کلامی اطلاعات دانست و گفت: ارائه کلامی برای شنوندگان بسیار شخصی‌تر و بسیار متفاوت‌تر از خواندن خواهد بود و علاوه بر این، از دیگر مزایای تولید محتوای صوتی از قبیل پادکست و امثال آنها می‌توان به ترکیب پادکست با موسیقی اشاره کرد که تجربه‌ای منحصر به فرد برای مخاطبان آن در بردارد.

این کتاب در سال ۱۳۹۳ به قلم زهرا شمس توسط انتشارات ستارگان درخشان منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.