برگزاری تجمع برای همبستگی با ملت سوریه در آلمان

برلین پایتخت آلمان شاهد برگزاری تجمعی برای اعلام همبستگی با ملت سوریه در پی زلزله ویرانگر اخیر بود.

شماری از شهروندان آلمانی و سوری‌های مقیم برلین با برگزاری تجمعی در این شهر، با ملت سوریه در پی زلزله ویرانگر اخیر، ابراز همبستگی کردند. شرکت کنندگان در این تجمع، تحریم‌های غیرقانونی غرب علیه سوریه را که مانع امدادرسانی به این کشور می‌شود، محکوم کردند و خواستار لغو فوری این تحریم‌ها شوند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، یکی از شرکت کنندگان در این تجمع گفت: تحریم‌های ظالمانه غرب و فشار‌ها علیه سوریه باعث تشدید رنج زلزله زدگان شده است و هدف واشنگتن و اتحادیه اروپا از اعمال این تحریم ها، در تنگنا قرار دادن ملت سوریه از نظر اقتصادی است.

آمریکا و اتحادیه اروپا این تحریم‌های غیرقانونی را خارج از چارچوب سازمان ملل علیه سوریه اعمال کرده اند. آمریکا از زمان جنگ سرد، از تحریم‌ها به عنوان سلاحی علیه ملت‌ها و کشور‌هایی که از واشنگتن پیروی نمی‌کنند، استفاده می‌کند. برای آن‌ها حقوق ملت‌ها و حقوق بشر و دیگر شعار‌هایی که مطرح می‌کنند، اهمیتی ندارد، آن‌ها فقط می‌خواهند ملت سوریه را در تنگنا قرار دهند. از سال ۲۰۱۷ توسل به ابزار‌های اقتصادی علیه ملت سوریه آغاز شد و قانون سزار را هم با همین هدف تصویب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
ای ول مردم سوریه را دریابید
آخرین اخبار