افزایش ۱۰ درصدی یارانه تشویقی نانوایی‌ها در خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از افزایش ۱۰ درصدی یارانه تشویقی نانوایی‌ها در استان خبر داد.

صادقی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: چندین سال است قیمت نان افزایش نداشته و از سویی هزینه‌های جانبی آب، برق، گاز، بیمه و کارگری برای نانوایان افزایش یافته است که این موضوع گلایه‌ نانوایان را به همراه داشته است.

او افزود: دولت تصمیم به پرداخت یارانه تشویقی ۱۵ درصدی برای نانوایان گرفته و قرار است به زودی یارانه تشویقی نانوایان از ۱۵ به ۲۵ درصد افزایش یابد.

صادقی بیان کرد: شرط افزایش یارانه تشویقی عملکرد کارت خوان نانوایی هاست و عملکرد باید به گونه‌ای باشد که نان فروش رفته به دست مردم رسیده باشد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی همچنین با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از واحد‌های صنفی اظهار کرد: امسال ۱۱۱ هزار مورد بازرسی صورت گرفته و ۲ هزار و ۲۳۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.

خریداری بیش از ۱۱ هزار تن گندم

صادقی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: از پارسال تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

صادقی تصریح کرد: با خریداری این مقدار گندم از سوی مراکز دولتی ۱۳۴ میلیارد تومان عاید کشاورزان استان شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در خصوص تجارت خارجی در استان عنوان کرد: در ۱۰ ماهه امسال حدود ۳۹۰ میلیارد تومان دلار کالا از گمرکات استان صادر شده است.

او گفت: در ۱۰ ماهه امسال نیز ۳ هزار و ۸۰۰ کامیون به وزن ۱۱ تن کالا از کشور‌های همسایه از مرز ماهیرود به افغانستان ترانزیت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.