سه جشنواره منطقه‌ای تا آخر سال برگزار می‌شود

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران گفت: سه جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان تا پایان امسال برگزار می‌شود.

مهدی آذرپندار گفت: شصت و پنجمین، شصت و ششمین و شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کشور به میزبانی استان‌های یزد، بوشهر و یاسوج برگزار می‌شود تا عرضه آثار شایسته هنری را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران می گوید: انجمن سینمای جوان فرآیند آموزشی و تولیدی خود را ادامه می‌دهد و بر اساس برنامه ریزی‌ها مصمم هستیم تا ۷۰ درصد بودجه انجمن را به استان‌ها اختصاص دهیم.

او از فعال شدن شوراهای تولید در استان‌های مختلف کشور خبر داد و گفت: در بسیاری از استان‌ها شوراهای تولید فعالیت خود را آغاز کردند و در سایر استان‌ها نیز تا آخر دی ماه شاهد فعالیت این شوراها خواهیم بود.

آذرپندار می گوید: در کنار کارگاه‌های آموزشی رویداد فیلمسازی از ایده تا تولید در دو استان دیگر برگزار خواهد شد تا شاهد برگزاری پنج دوره اردوی فیلمسازی در کشور باشیم.

رئیس انجمن سینمای جوانان ایران گفت: بعد از برگزاری موفق این اردو در اردبیل، مشهد و کاشان نیز تا آخر سال میزبان این رویداد خواهند بود تا هر یک از این استان‌ها با همراهی فیلمسازان پنج استان دیگر به صورت منطقه‌ای تولید آثار را انجام دهند.

آذرپندار می گوید: با توجه به برگزاری جشنواره فیلم فجر ما در بهمن ماه رویدادهای خود را متمرکز بر این جشنواره کردیم تا عرضه فیلم کوتاه را در قالب این رویداد و جشنواره شاهد باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.