۹ کشته و زخمی درپی حملات ائتلاف متجاوز به استان صعده

منابع رسانه‌ای در یمن به نقل از بیمارستان‌های استان صعده تاکید کردند درپی بمباران ائتلاف متجاوز ۹ غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع بیمارستانی یمن گزارش داد در پی بمباران ائتلاف متجاوز به یمن که شهر‌های «منبه» و «شدا» را هدف قرار داده است، دو غیر نظامی کشته شده‌اند.

این منابع همچنین گفتند: در جریان این حملات متجاوزانه، هفت غیر نظامی از جمله یک مهاجر اتیوپیایی زخمی شده‌اند. به علت وخامت حال برخی از افراد زخمی، ممکن است بر تعداد افراد کشته شده نیز افزوده شود.

در همین راستا بامداد شنبه جنبش انصار الله یمن از حمله ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه‌ای مرزی در استان صعده و جان باختن شماری از غیرنظامیان در این حمله خبر داد.

پیشتر معاون رئیس حکومت انصارالله در امور دفاعی و امنیتی خبر داد که هیئت عمانی در حال وساطت برای تمدید آتش بس در یمن است و افزود که امیدی به پیشرفت در این مذاکرات به دست آمده است.

با این وجود کمی بعد از آغاز حملات ائتلاف متجاوز محمد علی الحوثی، از رهبران جنبش انصارالله یمن در خصوص پیامد‌های درگیری‌های مجدد در یمن بر اقتصاد عربستان سعودی که از سال ۲۰۱۵ رهبری عملیات‌های ائتلاف متجاوز را به عهده دارد، به طور تلویحی هشدار داد و به از سرگیری حملات به تاسیسات نفتی در عربستان سعودی اشاره کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار