بی‌خانمانی بیش از نیم میلیون آمریکایی

طبق گزارش اتحاد ملی برای پایان دادن به بی‌خانمانی، بیش از نیم میلیون آمریکایی بی‌خانمان هستند.

۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) روز یادبود افراد بی‌خانمان در آمریکا است و طبق گزارش اتحاد ملی برای پایان دادن به بی‌خانمانی، بیش از نیم میلیون آمریکایی بی‌خانمان هستند. مردم از ناامیدی شروع به مصرف مواد می‌کنند، در معرض الکل قرار می‌گیرند و مشکلات سلامتی دارند.

به گزارشی خبرگزاری آرتی، یکی از افراد بی‌خانمان گفت: «من مطمئن هستم که تا حد مرگ یخ زده بودم. این یکی از سردترین زمستان‌هایی بود که ما داشتیم. این یکی از سردترین زمستان‌های ما بود.»

آرتی نوشت وقتی دیوید و لیندا براون این شخص را پیدا کردند، این مرد خانه خود را از دست داده بود و بیش از یک سال در خیابان زندگی می‌کرد. این زوج او را به دهکده ادن دعوت کردند که یک جامعه خانگی کوچک در اسپرینگفیلد در ایالت میسوری برای افراد بی‌خانمان دارای معلولیت است.

این در حالی است که پیش از این نیز خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: مردم در بخش‌های بسیار گسترده‌ای از آمریکا خودشان را برای ترکیبی خطرناک از دمای زیر صفر، تند باد و کولاک و یخبندان آماده می‌کنند.

مسئولان در سراسر آمریکا نسبت به قطع احتمالی برق ابراز نگرانی کرده و به مردم هشدار دادند برای محافظت از سالمندان، افراد بی‌خانمان و حیوانات تدابیر احتیاطی بیاندیشند و در صورت امکان، برنامه‌ی سفر خود را به تاخیر بیاندازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار