طرح همکاری نظامی میان عربستان و انگلیس

وزیران دفاع عربستان و انگلیس طرح همکاری نظامی بین دو کشور را امضا کردند.

وزیر دفاع انگلیس طی مراسمی رسمی از همتای سعودی خود در لندن استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس و خالد بن سلمان، وزیر دفاع سعودی در مقر وزارت دفاع انگلیس نشستی را برگزار کرده و به بررسی روابط استراتژیک و تاریخی بین دو کشور دوست پرداختند.

دو طرف همچنین بیشترین سطح همکاری دو جانبه در زمینه نظامی و دفاعی و نیز مسائل مشترک و تحولات منطقه و جهان را ارزیابی کردند.

وزرای دفاع عربستان و انگلیس طرح همکاری دفاعی را با هدف توسعه توانمندی‌های وزارت دفاع عربستان و بومی سازی صنایع نظامی و تقویت مشارکت نظامی و دفاعی دو کشور امضا کردند.

براساس گزارش واس، وزیر دفاع عربستان از دفتر شرکت بی اِی‌ای سیستمز بازدید کرد و در جریان توانمندی‌های بالای جنگنده‌های تایفون و تجهیزات نظامی آن قرار گرفت و شرحی از طرح‌ها و استراتژی‌های مشارکت در آینده را دریافت کرد. این طرح‌ها شامل برنامه توانمندی‌های هوایی نظامی، توسعه سیستم‌های دفاع هوایی و راه‌های تقویت همکاری بین نیرو‌های مسلح دو کشور می‌شود.

وزیر دفاع عربستان بعد از آن از مقر توسعه و طراحی سیستم‌های دفاع هوایی وابسته به شرکت و نمونه‌های ویژه جنگنده‌های تایفون و سیستم‌های جدید مورد استفاده این هواپیما‌ها بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، امارات، بحرین و اسرائیل مسئول جنایات رژیم سعودی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بسیاری از کودکان از سوء تغذیه رنج می‌برند. بیش از ۱۰ میلیون کودک هم از بیماری‌های روانی رنج می‌برند. سازمان ملل باید به خوبی به این مشکلات توجه کند؛ به ویژه آنکه این آمار‌ها را خود سازمان ملل متنشر کرده است.
کودکان یمنی در طول هشت سال جنگ در محاصره و تجاوز سعودی آمریکایی به سر می‌برند که این باعث محروم شدن آن‌ها از ساده‌ترین حقوق قانونی همچون غذا و دارو شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بریتانیا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند چرا؟
بریتانیا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند چرا؟
بریتانیا جنایتکار از سال 1400 تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند چرا؟
آخرین اخبار