فرانسه: اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه ایران تصویب می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه گفت: اتحادیه اروپا قرار است با تحریم‌های جدید علیه ایران موافقت کند.

فرانسه مدعی شد اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را درباره آنچه نقض حقوق بشر و ارسال هواپیما‌های بدون سرنشین ایران خوانده، علیه تهران اعمال می‌کند.

به گزارش رویترز، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه گفت، اتحادیه اروپا قرار است با تحریم‌های جدید علیه ایران موافقت کند.

آن کلر لژاندر در گفتگو با خبرنگاران گفت: وزرای خارجه اتحادیه اروپا درباره تعیین نام‌های جدید افراد و شرکت‌هایی که هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه صادر می‌کنند، بحث خواهند کرد.

ایران گفته است که تعداد کمی پهپاد را قبل از حمله به اوکراین به روسیه ارسال کرده است. روسیه استفاده نیروهایش از پهپاد‌های ایرانی برای حمله به اوکراین را رد کرده است.

اتحادیه اروپا از ماه اکتبر تاکنون دو دور تحریم را در قالب مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت سفر علیه ایران اعمال کرده است.

قدرت‌های غربی مدعی هستند که همچنان شاهد ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه هستند و معتقدند تهران به زودی موشک‌های بالستیک را نیز عرضه خواهد کرد.

این در حالی است که روز گذشته، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در خصوص ادعا‌های مطرح شده درمورد انتقال موشک‌های بالستیک از ایران به روسیه به خبرنگاران گفت که آمریکا مدرکی مبنی بر انتقال موشک‌های بالستیک ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین مشاهده نکرده است.

دو منبع دیپلماتیک گفتند که انتظار می‌رود تحریم‌های جدید روز دوشنبه تصویب شود.

شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در جلسه روز دوشنبه خود در بروکسل درباره تحولات مربوط به ایران و روسیه رایزنی خواهد کرد. 

اینترفکس در این باره گزارش داد در این جلسه که به ریاست جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و در سطح وزیر خارجه برگزار می‌شود درباره جنگ روسیه و اوکراین و مسائل مربوط به ایران بحث و تبادل‌نظر خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۲۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
ایران از روز اول انقلاب اسلامی اتحادیه اروپا را داخل آدم حساب نکرد. بنابراین تحریم انها روی ما تاثیری ندارد.اصلا کلا نه شرقی نه غربی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
تحریم روی کشور ما اثری نداره دیگه ، اروپا و امربکا فشار نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
آلمان جنایتکار که در جنگ تحمیلی در تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی شریک جنایات علیه مردم ایران و عراق بوده است با چه رویی امروز به عنوان پادوی آمریکا مدعی نقض حقوق بشر در ایران شده است؟ پیشینه آمریکا و شرکای اروپایی آن در جنگ تحمیلی پر از جنایت علیه بشریت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که اروپا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
همه دنیا کیان؟ قاره اروپا و آمریکا حذف کنی منظورت آفریقا و خاورمیانس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
وای ترسیدیم
Iran (Islamic Republic of)
Ebi
۱۳:۲۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
یک شعری از سعدی هست که می‌گوید

بر احوال آن مرد باید گریست، که دخلش بود نوزده، خرج بیست

حال و احوال این روزای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اقدام غربی‌ها جنایتکار به ارسال سلاح به عربستان سعودی و امارات عامل اصلی جنگ در یمن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
به درک ما رو از تحریم نترسون دیگه اثری نداره این ماییم که پهبادها و تجهیزات نظامی رو به شما نخواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آره معلومه خیلی خوشی و وضعت خوبه و بی پولی و بیکاری ندیدی که از تحریم و گرونی و تورم و بیکاری نمیترسی و روتون اثر نداره مسلمون گرونی و بیکاری داره سربه فلک میکشه اونوقت میگی تحریمها اثری نداره
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۳:۳۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ناشناس ۱۱:۴۳
ریشه تمام مشکلات از داخله و ربط چندانی به تحریم نداره.
نهایتا ۲۵ درصد میشه ربطش داد به تحریم. پس الکی نیا جو بده.
مشکلات کشور از گور منافقین داخلی و مهره های انگل غرب پرست داخلی که مطلقا از یه حزب خاص فاسد داخلی هم هستند و هنری جز وابستگی و بیشرفی و کدخداپرستی ندارن، بلند میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
زمانی که آمریکا جنایتکار در سال ۹۷ از توافق رسمی برجام خارج شد اتحادیه اروپا جنایتکارنه تنها این اقدام را محکوم نکرد بلکه فقط به یک ابراز تاسف ساده بسنده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست.
فرانسه جنایتکار ثابت کرد قابل اعتماد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
مرد بیکاری شرمندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
موج دوم بازداشت‌ها در آلمان علیه مخالفان نظام
گزارش خبرگزاری «رویترز» می‌گوید احتمالاً طی روزهای آینده افراد بیشتری در آلمان در ارتباط با گروهی که برلین می‌گوید قصد سرنگونی حکومت «اولاف شولتز» را داشتند، بازداشت خواهند شد. آلمان عملیات گسترده‌ای را برای قلع و قمع گروهی که مخالف نظام سیاسی حاکم بر این کشور است، آغاز کرده و همزمان از براندازان و مخالفان جمهوری اسلامی ایران، به قدرت حمایت می‌کند!
چهارشبنه گذشته بود که خبر رسید بیش از 3 هزار تن از نیروهای پلیس آلمان در 130 نقطه از 11 ایالت این کشور دست به کار شده‌اند تا 25 نفر از اعضا و طرفداران گروهی موسوم به «شهروندان رایش» و از جمله رهبر این گروه را به اتهام «تلاش برای تسخیر پارلمان و سرنگونی دولت» بازداشت کنند که کردند. حالا رویترز در گزارشی از آغاز قریب‌الوقوع موج بازداشت‌های تازه در ارتباط با این پرونده طی روزهای آتی خبر داده است. طبق این گزارش، دولت آلمان می‌گوید که «گروه افراطی شهروندان رایش در تلاش برای سرنگونی دولت و روی کار آوردن یکی از اعضای سابق یک خانواده سلطنتی آلمان به‌عنوان رهبر ملی است.» دادستان‌های آلمانی هم می‌گویند که یکی از نمایندگان سابق پارلمان آلمان از حزب راستگرای «جایگزینی برای آلمان» نیز در بین بازداشت‌شدگان است. به نوشته رویترز، تلاش برای سرنگونی دولت در کشوری که به عنوان یکی از باثبات‌ترین دموکراسی‌ها با اقتصادی بزرگ در جهان شناخته می‌شود، حیرت‌انگیز است. اعضای گروه شهروندان رایش، آلمان امروزی و مرزهای آن را به عنوان یک کشور قانونی به رسمیت نمی‌شناسند. برخی از آنها به «رایش» (امپراتوری) آلمان قدیمی تحت یک سلطنت باور دارند و برخی نیز عقاید نازی را دارند و معتقدند آلمان تحت اشغال نظامی است. هفته نامه اشپیگل نیز گزارش داده که بعد از عملیات نظامی علیه گروه موسوم به شهروندان رایش در آلمان که قصد براندازی دولت را داشتند تمرکز بر مسئله امنیت در پارلمان آلمان در دستور کار قرار گرفته است. در همین رابطه نایب‌رئیس‌پارلمان آلمان به روزنامه‌های گروه رسانه‌ای «فونکه» گفته: «ما دقیقاً برای پارلمان آلمان این مسئله را بررسی خواهیم کرد که کدام اقدامات احتیاطی امنیتی را باید تنظیم کنیم و در همه کمیته‌های مربوطه به این مسئله پرداخته خواهد شد.» «اولاف شولتز»‌، صدر اعظم آلمان نیز روز پنجشنبه در مورد تبعات ارتباط متقابل گروه‌های به گفته او «افراط گرایان» برای آلمان ابراز نگرانی کرد: «این واقعیت که یکی از اعضای سابق این حزب در پارلمان آلمان در میان متهمان قرار دارد، البته یک اتفاق بسیار قابل توجه و بسیار بد است.» به گزارش تسنیم «نانسی فایزر»، وزیر کشور فدرال آلمان هم از اقدام شدیدتر علیه «مقامات افراطی دست راستی» سخن گفت. به گفته «هولگر مونش»، رئیس‌اداره پلیس جنایی فدرال آلمان«تعداد مظنونان اکنون به 54 نفر افزایش یافته و بیش از 150 آپارتمان مورد بازرسی قرار گرفته است. همچنان عملیات‌های جست وجوی دیگری در دستور کار قرار دارد. در این عملیات‌ها تعداد زیادی قبضه سلاح یافت شده است.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
گزارش خبری تحلیلی کیهان
قطع برق، گرسنگی و سرما هدیه جنگ اوکراین به مردم اروپا
در حالی که زمان زیادی به تعطیلات سال نوی مسیحی نمانده صدها هزار کارمند و کارگر در کشورهای مثل انگلیس، آمریکا، استرالیا، فرانسه و... در اعتراض به شرایط بد اقتصادی یا اعتصاب کرده‌اند یا خود را آماده اعتصاب می‌کنند و این در حالی است که درکنار اعتصاب خبرهای زیادی از ناتوانی میلیون‌ها نفر از سیر کردن شکم خود و فرزندانشان منتشر می‌شود. سرما و قطعی گسترده برق را نیز به این شرایط اضافه کنید!

اعتراض و اعتصاب این روزها به کلید واژه اصلی رسانه‌های غربی به ویژه اروپا تبدیل شده است. صدها هزار کارگر و کارمند در بسیاری از کشورهای غربی در اعتراض به وضعیت بحرانیِ حاصل از طولانی شدن جنگ اوکراین یا اعتصاب کرده‌اند یا آماده اعتصاب می‌شوند و این در حالی است که زمان زیادی به سال نوی مسیحی باقی نماند است. گزارش معتبرترین رسانه‌های همین کشورها نشان می‌دهد همزمان با اعتصاب‌های سراسری نگرانی‌ها از قطع برق، افزایش گرسنگی و ناتوانی از گرم کردن خانه‌ها در سرمای کشنده زمستان نیز در کشورهای اروپایی رو به افزایش است و چنین شرایطی در برخی شهرها مثل پاریس و کیف و لندن حاکم شده است.
در انگلیس هزاران کارگر از بخش حمل‌ونقل ریلی گرفته تا آتش‌نشانی و‌پرستاری در حال برنامه‌ریزی «اعتصاب بزرگ» هستند و قرار است این اعتصاب‌ها تا کریسمس ادامه داشته باشد. احتمالاً بیش‌ از ۳۳ هزار آتش‌نشان و کارکنان اتاق کنترل در این اعتصاب‌ مشارکت می‌کنند. گزارش شده که بخش حمل‌ونقل انگلیس هم از یازدهم تا هفدهم دسامبر (20 تا 26 آذر) و بعد از سوم تا هفتم ژانویه (13 تا 17 دی) مختل خواهد شد. رانندگان انگلیس هم هشدار داده‌اند با اعتصاب‌کنندگان بخش راه‌آهن همراهی خواهند کرد. کارگران بخش بزرگ‌راه‌های ملی که جاده‌های انگلیس را زیر نظر دارند گفته‌اند در اعتصاب‌ها شرکت خواهند کرد. همچنین 10 هزار بهیار و امدادگر هم در انگلیس و ولز به پیوستن به اعتصاب‌ها رأی مثبت داده‌اند و احتمالاً 100 هزار‌پرستار هم به جمع آنها اضافه خواهند شد. کارکنان واحد مرزی انگلیس در فرودگاه‌های مهم و اصلی این کشور از جمله فرودگاه «هیترو» لندن هم توافق کرده‌اند تا به مدت هشت روز در ماه میلادی جاری (دسامبر) اعتصاب کنند. بر اساس این گزارش، اتحادیه خدمات عمومی و تجاری انگلیس اعلام کرده که اعضای این اتحادیه در فرودگاه‌های «گاتویک»، «هیترو»، «منچستر»، «بیرمنگام» و «کاردیف» از تاریخ ۲۳ دسامبر تا ۳۱ دسامبر (دوم تا ۱۰ دی ماه) و در شلوغ‌ترین روزهای سال برای مسافرت‌های بین‌المللی به مدت هشت روز اعتصاب خواهند کرد. شرکت تحلیل هوانوردی «سیریوم» برآورد کرده که بیش از ۱۰ هزار پرواز که احتمالاً بیش از دو میلیون نفر را حمل می‌کند، در جریان اعتصاب‌های گسترده به فرودگاه‌های نامبرده وارد خواهد شد. اوضاع در این کشور آن‌قدر بیخ پیدا کرده که گفته شده، احتمالا ارتش وارد میدان شود و وزیر کشور نیز به دنبال غیر قانونی اعلام کردن اعتصاب در این کشور است!
نگرانی حاکمان در انگلیس
با گسترده‌تر شدن «بحران اعتصاب» در انگلیس دولت این کشور نیز تعارفات دیپلماتیک را رفته رفته کنار گذاشته و به معترضان چنگ و دندان نشان می‌دهند. «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرده در حال بررسی «قوانین جدید سخت‌تر» است. وی ضمن هشدار به رؤسای اتحادیه‌های مختلف انگلیس گفته: «اگر رهبران اتحادیه‌ها به رفتار غیرمنطقی خود ادامه دهند، وظیفه من این است که برای حفاظت از جان و معیشت مردم بریتانیا اقدام کنم.» ایسنا در این باره به نقل از راشاتودی نوشته، سوناک خطاب به نمایندگان مجلس هشدار داده که موجی از اعتصابات قریب‌الوقوع در بخش‌های مختلف، از جمله مراقبت‌های بهداشتی و حمل‌ونقل عمومی، اختلالات بزرگی ایجاد می‌کند و او آماده است «هر کاری را که لازم است» انجام دهد تا از توقف کار در صنایع حیاتی جلوگیری کند.
سوناک پیش از این هم اعلام کرده بود که نیروی پلیس این کشور، اختیارات ویژه‌ای را برای سرکوب اعتراضات غیرقانونی دریافت کرده و در برخورد برای پایان‌دادن به «اخلال و رنج» حاصل از این اعتراضات برای خانواده‌های عادی از حمایت کامل او برخوردار است. پارلمان انگلیس هم اعلام کرده هم به دنبال تصویب طرحی برای غیرقانونی کردن اعتصابات در این کشور است.
3 میلیون خانوار انگلیسی بدون غذا و لباس گرم
در انگلیس همچنین در حالی که سرمای شدید سراسر این کشور را فرا گرفته، یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از 3 میلیون خانوار کم درآمد انگلیسی قادر به گرم کردن خانه‌های خود نیستند. روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» نوشته آژانس سلامت و امنیت انگلیس با صدور هشدار هوای سرد به قشر آسیب‌‌پذیر انگلیس توصیه کرده که خانه‌های خود را حداقل تا دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم و لباس‌های بیشتری تن کنند و برای محافظت از خود در مقابل کاهش دما، غذای گرم و داغ مصرف کنند. با این حال، طبق تحلیل‌های بنیاد «جوزف رونتری»، حدود ۷۱۰ هزار خانوار انگلیسی قادر به پیروی از دستورالعمل‌های مذکور نیستند زیرا آنها قدرت خرید لباس گرم، سیستم‌های گرمایشی و غذای گرم را ندارند. طبق تحقیقات انجام گرفته، یک پنجم از خانوارهای کم درآمد که حدود دو و نیم میلیون نفر می‌شوند، فاقد سیستم گرمایشی و غذای گرم هستند. بررسی چهار هزار و ۲۵۱ نفر از ۴۰ درصد از قشر کم درآمد انگلیس نشان می‌دهد که حدود ۴.۳ میلیون نفر قبل از فرارسیدن سرما، هزینه‌های خود را برای گرم کردن خانه‌هایشان محدود می‌کنند. به گزارش فارس به نقل از ایندیپندنت، این بررسی نشان می‌دهد که بیش از 7 میلیون خانوار انگلیسی از ماه ژوئن(خرداد) حداقل یکی از وسایل ضروری فصل سرما را نداشته‌اند.
حمام با کتری!
‌ گزارش شبکه انگلیسی«itv NEWS» نیز از دست و پنجه نرم کردن شهروندان انگلیسی با بحران انرژی حکایت دارد. گزارش این رسانه نشان می‌دهد که در ماه‌آوریل (فروردین) آینده، 8.4 میلیون خانواده انگلیسی با بحران انرژی رو‌به‌رو خواهند شد یعنی یک سوم انگلیسی‌ها! این گزارش می‌افزاید شهروندان حتی نحوه حمام کردن خود را تغییر داده و برای کاهش بهای انرژی خود، حمام با کتری را برگزیده‌اند!
فرودگاه‌های بزرگ آمریکا در کُما
در آمریکا هم مثل اروپا موج اعتصاب‌ها شروع شده است. روز پنج شنبه هزاران تن از کارکنان و کارگران ۱۵ فرودگاه بزرگ آمریکا در اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزد و شرایط نامناسب کار، اعتصاب کردند و دست از کار کشیدند. به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری ان بی‌سی آمریکا، کارکنان ۱۵ فرودگاه بزرگ از جمله دالاس، لس آنجلس، میامی، شهر نیویورک و فونیکس در محل خدمت خود دست از کار کشیده و تحصن کرده‌اند.خدمه نظافت داخلی هواپیماها، خدمه جابه‌جایی بار و لوازم مسافران، نیروهای امنیتی و انتظامات فرودگاه‌ها و پرسنل خدماتی سالن‌های فرودگاهی دست از کار کشیده‌اند.معترضان خواستار ابلاغ و اجرای بخشنامه جدید افزایش حقوق و مزایای خود هستند که از ژوئن(خرداد) گذشته معلق مانده است. در آمریکا همچنین صدها روزنامه‌نگار و کارمند روزنامه نیویورک تایمز نیز روز پنجشنبه دست از کار می‌کشند. این اولین اعتصاب در نوع خود در بیش از ۴۰ سال گذشته در این روزنامه است. به گزارش ایسنا به نوشته نیویورک تایمز، کارمندان اتاق خبر و سایر اعضا می‌گویند که از چانه زنی که از زمان پایان آخرین قرارداد آنها در مارس ۲۰۲۱(اسفند 99) به طول انجامیده، خسته شده‌اند. این اتحادیه هفته گذشته اعلام کرده بود که بیش از ۱۱۰۰ کارمند در ساعت ۱۲:۰۱ صبح روز پنجشنبه به وقت محلی برای ۲۴ ساعت دست از کار می‌کشند، مگر اینکه دو طرف به توافق برسند.
کارکنان اپل در استرالیا اعتصاب می‌کنند
در استرالیا هم دهها تن از کارکنان شرکت اپل پیشاپیش تعطیلات زادروز حضرت مسیح‌(ع)، برای درخواست بهبود شرایط کاری و دستمزدهایشان، قصد دارند اعتصاب کنند که این امر می‌تواند به فروش این شرکت تولید‌کننده تلفن همراه آیفون و خدمات آن در نیمکره جنوبی، آسیب خواهد رساند. ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشته؛ اعتصاب
۲ روزه نزدیک به ۲۰۰ کارمند از مجموع چهار هزار کارمند خرده‌فروشی و خدمات پس از فروش این شرکت در استرالیا در پی اختلال‌ها در عملکرد این غول فناوری آمریکا در چین رخ می‌دهد. اعضای اتحادیه کارکنان خرده‌فروشی و غذاهای آماده استرالیا خواستار تعیین وظایف ثابت، ساعت کاری تعیین شده، ۲ روز پیاپی تعطیلی آخر هفته و افزایش دستمزد سالانه بر اساس توافق میان کارکنان و کارفرما شده‌اند.
قطع برق در فرانسه
در فرانسه در حالی که دولت به دلیل خطرات کمبود عرضه در زمستان خود را برای طرح خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده آماده می‌کند، عصر پنج شنبه به دلیل خرابی یک ترانسفورماتور قطعی گسترده برق غیر منتظره در سراسر پاریس رخ داده که ۱۲۵ هزار خانور تحت تاثیر آن قرار گرفتند. به گزارش تسنیم به نقل از هفته نامه «اشپیگل»، 125000 خانوار در منطقه سوم، چهارم و پنجم پایتخت فرانسه به طور موقت بدون برق بودند. دلیل این قطعی خرابی ترانسفورماتور اعلام شده است.در شبکه‌های اجتماعی، ساکنان تصاویری از کل خیابان‌هایی که در تاریکی بودند را به اشتراک گذاشتند. در حالی که فرانسه برای قطع برق احتمالی در زمستان سخت آماده می‌شود، آریل ویل، شهردار مرکزی پاریس به شوخی گفت که انتظار نداشت برق به این سرعت قطع شود.
هشدار آخرالزمانی شهردار کیف
خبر دیگر از جنگ اوکراین این که شهردار کیف پایتخت اوکراین درباره وقوع سناریوی «آخرالزمانی» در این شهر هشدار داد و گفت مردم باید برای تخلیه کیف آماده‌باشند. «ویتالی کلیچکو» در مصاحبه‌ای با رویترز اظهار کرد: شاید تامین گرما، نفت و آب در کیف قطع شود. ممکن است مثل فیلم‌های‌هالیوودی، آخرالزمان شود.«کلیچکو» هشدار داد که اگر تامین برق و گرمای کیف ناممکن شده و اوضاع وخیم شود مردم باید برای تخلیه شهر آماده‌باشند که پایتخت اوکراین پناهگاه‌های گرم کافی برای جای دادن تمام ۳.۶ میلیون نفر جمعیتش را ندارد.«کلیچکو» که پیش از ورود به سیاست قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان بود، افزود: اگر قطعی برق ادامه پیدا کند و هوا سرد باشد، متاسفانه ممکن است مجبور شویم آب ساختمان‌ها را قطع کنیم. زیرا احتمال دارد یخ‌زدگی ایجاد شده و تمام شبکه انتقال آب دچار ترکیدگی شده و ساختمان‌ها غیرقابل استفاده شوند. او از ساکنان «کیف» خواست تا ذخایر اضطراری غذا و آب داشته باشند و لباس گرم و مدارک خود را برای خروج فوری از شهر آماده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اسرائیل امسال 217 فلسطینی را به شهادت رساند
افزایش آمار شهدای فلسطینی و تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها در کرانه باختری نشانه مهمی از آن است که صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند هنوز پس از چندین دهه موقعیت اشغالگری خود را تثبیت کنند و همچنان با مقاومت مسلحانه و فزاینده گروه‌های فلسطینی رو‌به‌رو هستند.
فلسطین امسال خونین‌ترین سال خود از سال 2002 را سپری کرد و جدیدترین آمار از شهدای فلسطینی در سال جاری میلادی، یعنی از 11 ماه پیش تا کنون حکایت از آن دارد که تاکنون 217 نفر در اراضی اشغالی به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این آمار افزوده است که که 52 نفر از این افراد در نوار غزه و 165 نفر هم در کرانه باختری به شهادت رسیدند. تا شامگاه جمعه، «ضیاء محمد الریماوی» نوجوان 17 ساله فلسطینی، جدیدترین شهیدی بوده است که نامش در میان فهرست شهدای امسال جای گرفت. الریماوی نوجوان، در نزدیکی شهرک عابود در غرب رام الله به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید و شهادت او خشم را در کرانه باختری فلسطین علیه اشغالگران دامن زده است.
این آمار بلند بالای شهدای فلسطینی حکایت از آن دارد که همه راه‌حل‌های گذشته تل‌آویو علیه فلسطینی‌ها به شکست انجامیده است. از اواسط سال 2022، تعداد حملات فلسطینیان علیه شهرک نشینان و سربازان صهیونیستی در کرانه باختری، از جمله در قدس شرقی، و همچنین در مناطق اشغالی 1948، افزایش قابل توجهی داشته است.
دو استراتژی شکست خورده تل‌آویو
به طور کلی، استراتژی رهبران تل‌آویو برای تثبیت اشغال در سرزمین‌های فلسطینی مبتنی بر دو روش مشخص بوده است: نخست: همکاری با تشکیلات خودگردان برای مقابله با گروه‌های مسلح و مقاومت فلسطین و جلوگیری از مسلح شدن فلسطینی‌ها و دوم: مدیریت و مهار جمعیت فلسطین‌ها از طریق مداخلات نظامی، تخریب خانه‌ها، کشتارهای هدفمند و دستگیری و بازداشت شهروندان فعال و همزمان اعطای برخی مشوق‌های کوتاه مدت و مقطعی. به عنوان نمونه بلافاصله پس از اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری در سال 1967، برخی اقدامات شامل صدور مجوز برای شرکت‌های نساجی و تولیدی کفش فلسطینی‌ها، اعطای وام‌های کم بهره به برخی سرمایه‌گذاران فلسطینی و صدور مجوزهای جدید کاری برای فلسطینیان کرانه باختری جهت کار در مناطق اشغالی صورت گرفت.
با این حال هر دو این روش‌ها شکست خورده‌اند و فلسطینی‌ها نشان داده‌اند که برخی امتیازات اقتصادی کوتاه مدت، به معنای کوتاه آمدن در برابر اشغالگری نیست و آنها همچنان عملیات‌های خود با هدف عقب راندن اشغالگران را ادامه خواهند داد. در واقع شهروندان فلسطینی حتی نسل‌هایی جدیدی که در اردوگاه‌ها به دنیا می‌آیند، مصمم به آزادی وطن خود هستند. نکته قابل توجه آن که بسیاری از فلسطینی‌هایی که به شهادت می‌رسند، به طور عمده از نظر سنی زیر 30 سال هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها فقط ژست دفاع از مردم و حقوق بشر به خود می‌گیرند. جنایت‌های آنان به بشریت نشان داده که اعتقادی به این مسائل ندارند و فقط دنبال امیال حیوانی خود هستند و هیچ ارزش و حقوقی برای دیگران قائل نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
تحریم های استرالیا بر علیه ۶ عضو سپاه پاسداران و بسیج ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اردوغان اروپا را به حمایت از تروریستم متهم کرد/ رئیس جمهور ترکیه: آینده مشترک با کشورهای حامی ترور دشوار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار کمک ۲۷۵ میلیون دلار کمک نظامی جدید به اوکراین ارائه می‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
و این درحالی است که فرانسه جنایتکار از سال 2015 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ائتلاف متجاوز سعودی تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
بیانیه سران شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران و این در حالی سران بی ادب شورای همکاری خلیج فارس از سال 2015 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی عربستان سعودی و متحدانش هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا به دنبال ورشکستگی روسیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
پارلمان اروپا جنایتکار تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رئیس پارلمان اروپا همان رئیس کل جنایتکاران در منطقه خاورمیان و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
پارلمان اروپا جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال 1980 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی ضد نقلاب و گروهک تروریستی منافقین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
پارلمان اروپا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم جنایتکار صدام و مزدروانشان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و انگلیس و مزدوانشان در عراق بوده است.
و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و انگلیس و مزدوانشان در لیبی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
عملکرد و رفتار نیرو‌های امنیتی و پلیس با مردم فرانسه برخورد بد و غیرقانونی و غیرانسانی بوده است پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه واتحادیه اروپا و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اعتصاب هزاران تن از کارکنان ۱۵ فرودگاه بزرگ آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی بمب‌های خوشه‌ای داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به عربستان سعودی بمب‌های خوشه‌ای داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تحریم‌های آمریکا و متحدانش در دنیا کند و بی‌اثر است
آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اروپا از تروریست‌ها حمایت می‌کند/ آمریکا به پ‌ک‌ک سلاح داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حمله توپخانه‌ای ترکیه به چند روستای دیگر در حومه الحسکه دنیا فقط سکوت کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
تشکر از کره شمالی
۱۷:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کره‌شمالی، آمریکا را بدترین ناقض حقوق بشر خواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق‌بشر جهان است/ ایران بیش از ۲۵ هزار شهید ترور دارد
۱۷ هزار قربانی ترور در ایران آماری است که چندین سال قبل عنوان شده، اما آمار دقیق تر شهدای ترور در ایران بیش از ۲۵ هزار نفر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان معاصر است
دولت آمریکا ناقض حقوق بشر در داخل و پرخاشگر در خارج است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد
اینکه امروز بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشری بزرگترین مدعی حقوق بشر است که خود آمریکاست
شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، شهادت آیت‌الله صدوقی و ترور ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران حوادثی است که توسط منافقین انجام شده که امروز هم مورد حمایت آمریکاست، لذا آمریکا نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
اروپا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
انگلیس جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر است .
فرانسه جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
آلمان جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر است .
کانادا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
افول تمدن غربی یک واقعیت جدی است
در خصوص مسئله حقوق بشر آمریکایی و تبیین آن باید با رویکرد تهاجمی وارد شویم؛ زیرا آمریکا به عنوان محور و قطب تمدن غربی که بزرگ‌ترین قدرت اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای تمدن غرب را به خود اختصاص داده است، شناخته می‌شود. بنابراین فایده بحث پیرامون حقوق بشر آمریکایی این است که نخست می‌توانیم اشکالات فکری و معرفتی و بعد دروغین شعارهای تمدن غرب را نمایان کنیم و در نهایت نشان دهیم که افول تمدن غربی یک واقعیت جدی است؛ چراکه وقوع چالش‌های اساسی در اصلی‌ترین ابعاد یک تمدن نشان از وقوع بحران دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
از اعمال تحریم‌های ظالمانه و محروم‌سازی ایران در دسترسی به منابع مالی خود برای مدیریت امور و منع ارسال اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کووید-۱۹ با هدف نجات جان ایرانیان گرفته تا ترور سردار مدافع واقعی حقوق بشر حاج قاسم سلیمانی که تروریسم دولتی محسوب می‌شود. در حقیقت رژیم آمریکا از روی استیصال اقدام به رهبری کارزاری جهانی برای استفاده از تروریسم اقتصادی، درمانی و دولتی علیه حقوق بشر ایرانیان می‌کند.
از سوی دیگر آمریکا که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد؛ نه‌تنها علیه مردم دیگر کشورها فعالیت‌های ضد حقوق بشری انجام می‌دهد، بلکه نسبت به مردم خودش نیز همین سیاست را اعمال می‌کند. به طوری که امروز شاهدیم چگونه حقوق کودکان و زنان، حقوق مهاجرین، حقوق اقلیت‌های دینی به خصوص مسلمانان و حقوق سیاه‌پوستان در آمریکا نقض می‌شود. در صفحات تاریخ نقض حقوق مردم آمریکا مشاهده می‌کنیم؛ چگونه سیاه‌پوست‌هایی که در این کشور زندگی می‌کنند به بردگی گرفته شدند و امروز زیر پای حقوق بشر آمریکایی از حق نفس کشیدن محروم می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حقوق بشر آمریکایی از ادعا تا واقعیت و افول!
در حالی آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر مدعی حفظ حقوق بشر شده و سایر کشورها را به نقض آن محکوم می‌کنند که این روزها بیش از هر زمانی تناقض‌های رفتاری این دولت متخاصم مشخص شده و دنیا شاهد جنایاتی است که سیاستمداران بر مردم این کشور روا داشته‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکای مدعی حمایت از حقوق بشر، اصلی ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است.
آمریکا همواره مدعی حمایت از حقوق بشر است و خود را حافظ حقوق بشر می‌داند، در حالی این کشور اصلی‌ترین ناقض حقوق بشر نیز محسوب می‌شود که جنایات آن با نقاب حقوق بشر پایان ‌ناپذیر است.
بمب ‌گذاری در ساختمان حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی، اتفاق مهمی است که خسارت جبران ‌ناپذیری را برای کشور تحمیل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکای مدعی حمایت از حقوق بشر، اصلی ترین ناقض حقوق بشر در دنیا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
کشور انگلیس جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد چون به خاطر که کشور انگلیس جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
نیروهای انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
باید خیانت ها و جنایت های مدعیان دروغین حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌هایآمریکا جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های اروپا جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
مردم ایران هرگز کشتار و جنایت‌های فرانسه جنایتکار را فراموش نخواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ادامه بازداشت‌ها در آلمان به اتهام تلاش برای براندازی
پلیس آلمان ده‌ها فرد مظنون به توطئه برای براندازی دولت این کشور در قالب کودتای نظامی را‏ بازداشت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تنها راه حل این مشکلات ساخت بمب هسته ای و آزمایش های موفق اون هست. وقتی طرفت که بمب های اتمی بیشماری داره میگه من میخوام با تو بجنگم تو نمیتونی بگی: نه الان حوصلشو ندارم!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ساخت بمب اتم در ایران باید دنبال شود و فکر میکنند ایران توانایی ساخت بمب اتم ندارد و دلیل خوبی میشود که ایران رو با تحریم و فشار به چالش بکشاننده هیچ یک از مسولین دولت نباید راضی باشد که مردم با تحریم و فشار زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار در منطقه فقط به فکر منافع خود است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
اروپا جنایتکار در منطقه فقط به فکر منافع خود است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
فرانسه جنایتکار در منطقه فقط به فکر منافع خود است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و بر خلاف بسیاری از رژیم‌های غربی که حتی معترضان مسالمت‌جو را نیز بدنام و با خشونت سرکوب می‌کنند، از روش‌های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته است. همین امر برای روند قضایی نیز صادق است.
اما امنیت عمومی، خط قرمز است. حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند. غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ادامه مداخله مقامات غربی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
ناقض حقوق بشر نمی‌تواند مدعی آن باشد
کشورهای ناقض‌ حقوق ملت‌ها نمی‌توانند مدعی ‌حقوق بشر باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اعدام محسن شکاری دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است.
آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
آمریکا جنایتکار حق ندارد در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارد و تاکنون هم نداشته است چون به خاطر آمریکا جنایتکار خودش نقض حقوق بشر است و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
مجازات اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر با قاطعیت پی‌گیری خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
به آمریکا جنایتکار و مزدورانشان اجازه نمی دهیم که در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کنند.
به اتحادیه اروپا جنایتکار و مزدورانشان اجازه نمی دهیم که در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کنند.
به فرانسه جنایتکار و مزدورانشان اجازه نمی دهیم که در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
حمله پهپادی ترکیه به شمال شرق سوریه و در سایه سکوت بی شرمانه آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
اعدام محسن شکاری 100 درصد قانونی بوده است و هیچ ربطی به آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ندارد
آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
رمز قطعنامه ۱۴۶ کشور علیه تسلیحات اتمی رژیم صهیونیستی چه بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش به همراه همه گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در افغانستان و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
ما حقوق بشر آمریکا جنایتکار را قبول نداریم
ما حقوق بشر اتحادیه اروپا جنایتکار را قبول نداریم
ما حقوق بشر فرانسه جنایتکار را قبول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
غربی‌ها جنایتکار از سال 1394 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
تروریست ها مورد آمریکا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!
تروریست ها مورد اروپا ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق ترکیه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
عربستان ۱۷ نفر را اعدام کرد پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده کاخ سفید کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
باید جنایت عربستان سعودی را به دنیا معرفی کنیم

سخنگوی کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل رعایت حقوق بشر را باید از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
غنی‌سازی ۶۰ درصدی ایران هیچ ربطی به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا جنایتکار ندارد و آنتونی بلینکن بداند آمریکا دیگرعضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس آمریکا دیگر نمی تواند در مورد غنی‌سازی ۶۰ درصدی دخالت و مداخله کند آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا جنایتکار هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در امور داخلی ایران ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
آمریکا همچون سگ ترسیده پارس می‌کند
اروپا همچون سگ ترسیده پارس می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۱
نیروهای آمریکایی‌ ده‌ها غیرنظامی افغانستانی را به قتل رسانده‌اند
که در ۲۰ سال حضور نیروهای خارجی در افغانستان، این نهاد به اسنادی دست یافته که ثابت می‌کند، نیروهای آمریکایی براساس اطلاعات نادرست یا پیش‌فرض‌های غلط، ده‌ها غیرنظامی افغانستان را به قتل رسانده‌اند.
که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ که حملات تهاجمی‌ نیروهای آمریکایی در افغانستان افزایش یافت، غیرنظامیان بسیاری کشته شدند.
باید مدارک مربوط به تمام حملات شبانه در افغانستان ارائه شود؛ به‌ویژه در حملاتی که سازمان سیا در آن دخالت مستقیم داشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و اروپا صلاحیت صحبت در امور حقوق‌ بشر را ندارند
آمریکا و برخی از کشور‌های غربی، صلاحیت پرچمداری در حوزه حقوق بشر را ندارند.
غربی‌ها صلاحیت صحبت درباره حقوق بشر ایران را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
۸۰۰۰ کودک یمنی در حملات سعودی کشته یا زخمی شده اند
شمار قربانیان کودک جنگ و تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن به بیش از ۸  هزار نفر رسیده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز ائتلاف بین المللی از سال 2014 تاکنون در عراق و سوریه چه غلطی می کنند؟
نظامیان متجاوز آمریکایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است پس دیگر اروپا جنایتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین و غیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
غنی‌سازی ۶۰ درصدی در فردو پاسخی قابل پیش‌بینی به آمریکا و تروئیکای اروپا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر علیه تهران هیچ فایده ای ، نتیجه ای و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا و متحدانش دیگر نمی توانند مدعی دفاع از حقوق بشر در جهان باشند چون به خاطر که آمریکا و متحدانش بزرگترین نقض حقوق بشر هستند و هم بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
مدعیان حقوق بشر پس چرا در باره وضع حقوق بشر در عربستان سعودی در شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تصویب نمی کنند.
مدعیان حقوق بشر پس چرا در باره وضع حقوق بشر در فلسطین اشغالی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی در شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه تصویب نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و مزدوانشان که حقوق بشر را نقض می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

اغشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدورانشان نیازی نیست محاکمه شوند و باید بدون محاکمه اعدام شوند.

سوال اینجاست پس چرا تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شرم آور و تاسف بار است.

تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای آمریکا و اروپا و مزدورانشان گران تمام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
عربستان سعودی و متحدانش به همراه القاعده و داعش به سرکردگی آمریکا از سال 2015 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در یمن بیش از 300 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و متحدانش به همراه همه گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سوریه و عراق بیش از 999 هزار نفر را قتل عام کردند پس چرا جزو نقض حقوق بشر محسوب نمی شود شروم آور تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اعتراض حق مسلم تمام شهروندان است/ ولی اما عملکرد، رفتار، اعتراض اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و مزدورانشان اخیر در کشور جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها با کوچک‌ترین اقدام غلط علیه ‌ایران از سپاه ضربه سختی‌ خواهند خورد
آمریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
۲۳:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
عامل حادثه شیراز عنصر وهابی‌-تکفیری مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است
آمریکا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
کانادا و متحدانش 100 درصد در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ نقش دارند و دست داشتند.
داعش مورد حمایت کانادا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی به شاهچراغ رو بر عهده گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
اتحادیه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق دست بکشد.
فرانسه جنایتکار از حمایت تروریست‌ها در سوریه و عراق دست بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار قوانین بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بین الملل است.
تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه نقض آشکار حقوق بشر است.
علیرغم درخواست‌های مکرر از جانب جمهوری عربی سوریه برای محکومیت رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل، تجاوز بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه ادامه دارد.
سکوت شورای امنیت سازمان ملل باعث تشجیع رژیم صهیونیستی در جهت اجرای تجاوز و جنایت به صورت آشکارتر و گسترده‌تر گردیده، که از جمله این جنایات هدف قرار دادن غیر نظامیان و زیرساخت‌های اساسی در سوریه می باشدکه نقض اشکار حقوق بین الملل و حقوق انسان دوستانه محسوب می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دولتمردان آلبانی بدانند در اختیار قرار دادن قلمرو کشور خود به عنوان پایگاه سازمان تروریستی منافقین مصداق آشکار تروریسم دولتی است و این آتشی که برافروخته‌اند در آینده دامن خودشان را هم خواهد گرفت.
همه کشورهای اروپایی پایگاه گروهگ تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین شده است چرا؟
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام آمریکا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اروپا جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام عربستان سعودی جنایتکاراست.
داعش از سال 2011 تاکنون پیاده‌نظام اسرائیل جنایتکاراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
نیروهای آمریکایی به سرقت نفت سوریه ادامه می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ما کانادا را مانند رژیم صهیونیستی به رسمیت نمی شناسیم
کانادا تاکنون ثابت کرد که هیچ فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات عربستان سعودی سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات امارات سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات اسرائیل سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
کانادا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم کودک کش سعودی برود.
اروپا جنایتکار اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید به سراغ رژیم جعلی صهیونیستی برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
کمک تسلیحاتی غرب به اوکراین، مانع اصلی مذاکره دولت کی‌یف با مسکو برای صلح است.
که اگر غرب کمک تسلیحاتی خود به اوکراین را متوقف کند، این احتمال وجود دارد که «ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهوری این کشور به میز مذاکرات بازگردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
داعش از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند
گروهای تروریستی از سال 2011 تاکنون از سلاح ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کنند
عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
امارات جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شهادت یک کودک یمنی به ضرب گلوله مزدوران سعودی
یک کودک یمنی به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز مزدور سعودی در شهر تعز به شهادت رسید.
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
چرا عربستان سعودی حادثه تروریستی شیراز را محکوم نکرد
القاعده از سال 2001 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.
القاعده هم همان داعش است.
چون به خاطر که داعش از سال 2011 تاکنون یکی از دستگاه های دولت تروریست عربستان سعودی است.

از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در هر جای ایران، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامی اصلی مالی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان و به سرکردگی رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق و غیره حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه مردم ایران
۲۳:۳۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
ما همه جانیه از سپاه پاسداران حمایت می کنیم
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های آمریکا و مزدورانشان را به خلیج فارس جلوگیری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
بنده تاکنون هزاران بار در رسانه های اعلام کرده ام که مشکل ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و دوحه وغیره حل نخواهد شده و حل نمی شود ولی متاسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بی توجهی کردند و توچهی نکردند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون با کمک و حمایت پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های القاعده از سال 2001 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست های داعش از سال 2011 تاکنون با پشتیبانی آمریکایی ها جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
درپاسخ به آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
استفاده تروریست‌های داعشی از سلاح های ناتو
اعتراف ورلد تریبیون: ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کند
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو رسما باید از ایران عذرخواهی کند
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و ناتو و اسرائیل کشته می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دیگر در ایران هیچ کس حق ندارد در باره برجام و مذاکرات وین وغیره با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کند.
کشورهای اروپایی، آمریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تروریست‌ها خوب و بد هر دو سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل هستند.
جو بایدن بی ادب، رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی کاخ سفید و متحدانش و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر جا پا گذاشت، قتل، غارت و بی ثباتی به همراه آورد
۱۲
آخرین اخبار