دستگیری ۶ شکارچی متخلف در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان ۶ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

شاهین جهانگیرزاده ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری ماموران مرزبانی و در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری شکارچیان غیرمجاز خرگوش و گونه‌ی حمایت شده زنگوله بال شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: از متخلفان لاشه ۶ سر خرگوش و ۱ قطعه گونه حمایت شده زنگوله بال به همراه سه قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی مجاز و تعداد ۳۶ عدد فشنگ پر ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

جهانگیرزاده بیان کرد: در این خصوص ۶ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به محاکم قضایی شهرستان پارس آباد تحویل داده شدند.

او تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت هرگونه شکار و صید جانوران وحشی و عدم صدور پروانه شکار، ماموران یگان با پایش کامل مناطق و زیستگاه‌های طبیعی، هرگونه تخلف در این زمینه را شناسایی و با متخلفان طبق قوانین و مقررات شکار و صید برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از عموم دوستداران محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را سریعا به سامانه ۱۵۴۰ و یا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.