دستگیری ۷ متخلف شکار و صید در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: ۷ نفر از متخلفان شکار و صید غیرمجاز در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

شاهین جهانگیرزاده گفت: طی هفته اخیر یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد، با گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز و آلودگی‌های زیست محیطی و همچنین تخریب و تصرف مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست، ۷ نفر از متخلفان شکار و صید غیرمجاز را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود: از متخلفین تعداد ۵ قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی مجاز و ۱ قبضه اسلحه بادی بهمراه لاشه ۹ قطعه انواع پرنده وحشی (۵ قطعه فاخته، یک قطعه کبوتر وحشی، ۲ قطعه یاکریم و یک قطعه سار) کشف و ضبط شد.

جهانگیرزاده تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت هرگونه شکار و صید جانوران وحشی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد با پایش کامل مناطق و زیستگاه‌های طبیعی، هرگونه تخلف در این زمینه را شناسایی و با متخلفین طبق قوانین و مقررات شکار و صید برخورد می‌نمایند.

او از عموم مردم شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را سریعا به سامانه ۱۵۴۰ و یا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع رسانی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.