رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

ملت ایران یک ملت آگاه و بصیر و با تفکر راهبردی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران یک ملت آگاه و بصیر و با تفکر راهبردی است.

سردار غلامرضا سلیمانی امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در اجلاسیه مجمع بسیج چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: شرایط بین المللی شرایط خاصی است، آن چنان که در بیانات رهبر معظم انقلاب در آستانه ۱۳ آبان بیان شد که دنیا در حال یک تغییر بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تفکر راهبردی برای شناخت امروز همراه با نگاه و اقدام میدانی برای آگاهی نسبت به زمان و مکان برای دست‌یابی به افق‌های دور ضروری است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: هر ملتی فاقد این ویژگی باشد در این تحولات از صفحه سیاسی محو می‌شود، آن‌چنان که شاهد فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی سابق از صفحات جغرافیای سیاسی دنیا بودیم که نشئت گرفته از ملت‌های فاقد آگاهی و بصیرت و فاقد رهبران باهوش دوراندیش و شجاع رخ داد.

سردار سلیمانی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی، یک اتفاق بزرگ رخ داد که دیده نشد و آن هم تغییر مفهوم قدرت جهانی بود که مشخص شد که هندسه قدرت تغییر کرده است.

وی ادامه داد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران یک ملت آگاه و بصیر و با تفکر راهبردی است و در بین ملت‌های دنیا کمتر ملتی را همچون ملت ایران با دانش و بینش بروز و کامل و جامع سراغ داریم که این یک ادعا نیست، بلکه یک واقعیت غیرقابل انکار است.

سردار سلیمانی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شد و در پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین سرزمین مسلمانان از سلطه آمریکایی‌ها آزاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار