اجرای یک هزار و ۲۵۰ برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته بسیج یک هزار و ۲۵۰ برنامه در ۳۰ محور در پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت بسیج و ستاد سپاه استان برگزار می‌شود.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به اینکه خدمات بسیج از مردم و برای مردم است، افزود: برنامه‌های این هفته با شعار محوری "بسیج؛ خدمتگزار ملت ایران" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان برنامه‌های هفته بسیج همه اقشار جامعه است، گفت: محور برنامه‌های این هفته در حوزه گام دوم انقلاب و فرمایشات امامین انقلاب اسلامی و سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج است.


بیشتر بخوانید


به گفته اکبری، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری به صورت حضوری و ارتباط تصویری در سطح کشور و استان، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، نشست مجمع عالی بسیجیان استان با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، نشست مهم الگوی محله اسلامی و رونمایی از محلات الگو، جشنواره جهادگران علم و فناوری و میقات صالحین از جمله این برنامه‌هاست.

به گفته وی، در این هفته نمایش اقتدار بسیج با حضور بیش از ۱۴هزار بسیجی در شهرستان‌های مختلف، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، محفل انس با قرآن، ایجاد کمپین و تولید هشتک‌های فرهنگی در فضای مجازی، همایش‌های ورزشی فرهنگی و پیاده‌روی، تجلیل از خادمان مساجد و عرصه سلامت، عصر شعر و شب خاطره و جشنواره‌های علمی فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

اکبری افزود: برگزاری جلسات اندیشه‌ورز و نشست‌های بصیرتی و روشنگری، اجرای سرود‌های پاتوقی و خیابانی، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و سازندگی، اردو‌های راهیان پیشرفت و علم و فناوری، اجرای طرح ایران جوان بمان، کارگاه‌های عفاف و حجاب و برنامه‌های ارزشمند رسانه ملی و شبکه استانی با حضور پیشکسوتان و نخبگان بسیجی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج در استان ا ست.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منطق بسیج تبدیل تهدید‌ها به فرصت است، گفت: بسیج به خاطر خدماتی که در جامعه در عرصه‌های مختلف ارائه می‌دهد خاری در چشم دشمنان شده است.

به گفته وی، هفته بسیج فرصتی برای تبیین خدمات نیروی مردمی به مردم است و در قانون اساسی نیز حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن به عنوان ماموریت ذاتی سپاه و بسیج عنوان شده که این ماموریت‌ها برای همه زمان‌ها و مکان‌ها تعریف شده و هرجایی که نیاز باشد سازماندهی مردم در قالب بسیج انجام می‌شود.

وی گفت:عملکرد بسیج را در طول ۴۳ سال گذشته برای مردم به خصوص نسل جدید تبیین شود.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: زمانی دنیا بین ۲ قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود در حالی که امروز دنیا به اقتدار اسلام پی‌برده است و با همه عوامل داخلی و خارجی به دنبال جلوگیری از قدرت گرفتن اسلام در دنیاست.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان برای هویت‌زدایی از نسل جوانان افزود: امروز شاهد پیشرفت‌های علمی و نظامی گسترده در کشور هستیم.

اکبری اظهار داشت: مردم بصیر بار دیگر در راهپیمایی ۱۳ آبان و همچنین گردهمایی‌ها مختلف به دشمنان نشان دادند که مردم خواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار