کاردار سفارت ایران در انگلیس فراخوانده شد

وزارت خارجه انگلیس کاردار سفارت ایران در این کشور را فراخواند.

انگلیس اعلام کرد کاردار سفارت ایران در لندن را به وزارت خارجه این کشور فراخوانده است.

به گزارش رویترز، وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه اعلام کرد که دیپلمات ارشد ایران را به دلیل آنچه تهدید علیه برخی خبرنگاران خواند، احضار کرده است.

جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای مدعی شد که این اقدام در پی تهدید علیه خبرنگارانی که در انگلیس فعالیت می‌کنند، انجام شده است.

این در حالی است که چندی پیش در پی مواضع مداخله جویانه و فضاسازی های رسانه های فارسی زبان لندن نشین، سفیر انگلیس به وزارت خارجه کشورمان احضار شد.

در این دیدار مراتب اعتراض شدید کشورمان به دولت انگلیس بواسطه میزبانی این کشور از رسانه‌هایی که در روز‌های اخیر تحریک و دعوت به اغتشاش و گسترش آشوب‌ها در جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های خود قرار داده اند، به سفیر ابلاغ و تاکید شد این امر به منزله دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران و اقدام علیه حاکمیت ملی کشورمان تلقی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
بهترین دفاع حمله هست.چرا دولت ایران هم رسانه ای برای تحریک مردم زجر کشیده عربستان علیه سلطنت سعودی تاسیس نمیکنه؟چرا ما همیشه تدافعی عمل کنیم.اگر ما هم مقابله به مثل کنیم اونها کوتاه میان و درگیر مشکلات خودشون میشن.
ما هم رسانه ای مشابه ایران اینترنشنال علیه سعودی لازم داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
آره دست پیش رو گرفتن که پس نیفتن.احمقن کسایی که به غرب اعتماد دارن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۶:۰۴ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
امپراتوری رسانه غرب متاسفانه دست یکعده تروریست پرور است که به اسم آزادی بیان دروغین رسما آموزش خوشنت و اعمال تروریستی میدن که کاملا مغایر اصول خبرگزاری و خبرناری است.در اصل ما باید از دولت انگلیس شکایت کنیم بخاطر پناه دادن به تروریستهای درظاهر خبرنگار و شبکه خبری و حامیان اون شبکه های تروریست. مرگ بر تروریستهای سعودی نشنال و حامیان آنها .آل سقوط هم بدون شک تاوان سنگینی بابت شیطنت و همدستی باتروریستهای میدانی و خبریشون پس خواهند داد.انتقام خون تمام هموطنانم که بخاطر اخبار کذب اون شبکه ها ریخته شده را از هرکسی که در این کار سهمی داشته خواهیم گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
خواهشنا درب سفارت انگل لیس را در تهران ببندید و تمام کارکنانش را با اردنگی بیرون کنید تا ببینم کدام جنبنده ای در دنیا جرات داره بر علیه ما حرفی بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
بالاخره جنگهاهم مدرن وبروزشده دیگه! الان طرف میتونه راحت ازراه دور با لایک! ومطالب دروغ وتحریف شده وبرانگیختن احساسات و.... راحت آدم بکشه!گذشت آن زمان که رادیو انگلیس با یک جمله رمزی فیتیله آتش رادرکشورها روشن میکرد! امروزه دیگه اون حجب وحیا هم ازبین رفته! وتوروزروشن دستور به بیش آتش به پیش آتش!!! داده میشود.خوب اینجور افراد ( خبرنگاران ومجریان وطن فروش جیره خوار استعمارنوین) وقتی وارد بازی جنگ میشن! باید پیه سرشکستنک این بازی روهم به تن خود بمالند
Iran (Islamic Republic of)
جیگر
۲۰:۳۳ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
نتیجه ی تلاش هایشان باشکست همراه شده
این بوی سوختگی هم ازاحضار سفیرمان هم
کاملا مشخص است.
آخرین اخبار