حضور دختران تکواندوکار اردبیل در مسابقات قهرمانی کشور

تیم دختران خردسال تکواندو استان اردبیل در رقابت‌های منطقه یک قهرمانی کشور به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی حضور یافتند.

تیم دختران خردسال تکواندو استان اردبیل در رقابت‌های منطقه یک قهرمانی کشور که در ۱۰ وزن به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد، حضور یافتند.

آنیسا فخیمی، النا سلیمانی، ایسان آذرسامیان، اسما رستمی، بنیتا مهری، نگین امیرزاده، یسنا سلوت، کوثر اکبریان، صبا پوره و الین معمرپور، دختران تکواندوکار استان اردبیل در وزن‌های اول تا دهم این مسابقات بودند.

هدایت تیم خردسالان تکواندو استان اردبیل بر عهده اساتید زینب سیف‌زاده به‌عنوان سرمربی، لیدا صدری به‌عنوان مربی و سهیلا پورولی به‌عنوان سرپرست بود.

در پایان این رقابت‌ها، آنیسا فخیمی، النا سلیمانی، ایسان آذرسامیان، نگین امیرزاده، کوثر اکبریان، صبا پوره و الین معمرپور عنوان سومی را به ترتیب در اوزان اول، دوم، سوم، ششم، هشتم، نهم و دهم کسب کردند و سهیلا پورولی، سرپرست تیم خردسالان تکواندو استان اردبیل نیز به عنوان بهترین سرپرست دست یافت.

اولین دوره مسابقات تکواندو خردسالان منطقه یک کشور با حضور ۵۰ تکواندوکار از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، گیلان، اردبیل و زنجان در خانه تکواندو آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار شد و در پایان این مسابقات، استان گیلان به مقام قهرمانی رسید و آذربایجان‌شرقی، زنجان، آذربایجان‌غربی و اردبیل در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.