به مناسبت روز ملی پارالمپیک؛

اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند افتتاح شد

اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه افتتاح شد.

 موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم افتتاح اتاق تخصصی تربیت بدنی در مرکز آموزش تدبیر بیرجند که با حضور نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: برای افتتاح این اتاق تخصصی در بیرجند اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: در سراسر استان ۱۰ اتاق تخصصی تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود که از این تعداد ۸ مورد به بهره برداری رسیده است.

موسوی نژاد بیان کرد: در این اتاق از وسایل و لوازمی همچون استخر توپ و شن، سبد بسکتبال، وسیله‌ پرش برای تمرین حرکات جسمی و دیگر لوازم بازی وجود دارد.

مدیرکل آموزش پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: این کار با هدف کمک به تقویت بنیه‌ جسمی و تربیت بدنی دانش آموزان با نیازهای ویژه انجام می‌شود تا بتوانند در عرصه مسابقات ورزشی و بین المللی بدرخشند.

رژه تیم ها‌ی ورزشی پارالمپیک استان، اجرای ورزش باستانی، تجلیل از مقام آوران کشوری در حوزه آموزش و پرورش استثنایی، تجلیل از تیم فوتسال استان و همچنین تجلیل از مقام آوران کشوری هیأت نابینان استان از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.