با حضور ۱۰۰ نفر از معلولین و جانبازان

پارالمپیکی کوچک در طبس برگزار شد

جشنواره ورزشی پارالمپیک با حضور ۱۰۰ نفر از جانبازان و معلولین شهرستان طبس برگزار شد.

جشنواره پارالمپیک در طبس برای کمک به تحرک جانبازان و معلولین برگزار شد.

در این جشنواره ورزشی جانبازان و معلولین در رشته‌های تیراندازی لیزری، دارت، چوب کشی، طناب کشی، فوتبال دستی، گلبال و کوهنوردی به رقابت پرداختند.

۱۰۰ نفر در این جشنواره ورزشی شرکت کردند.

حضور قهرمانان در جشنواره پارالمپیک

یکی از اعضای تیم گلبال شهرستان طبس گفت: تا پیش از این در مسابقات کشوری گلبال که در بابلسر برگزار شد، موفق به کسب مقام سوم کشور شدیم و این جشنواره نیز بسیار برای آماده ماندن ما موثر است.

عضو تیم کوهنوردی جانبازان و معلولین طبس نیز با رضایت از برگزاری این جشنواره بیان کرد: ۳ ماه پیش به قله آرارات صعود کردیم و آمادگی خوبی داریم.


بیشتر بخوانید


پناهی رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: هیئت جانبازان و معلولین، ناشنوایان و کم شنوایان و نابینایان و کم بینایان ۳ هیئت ورزشی فعال در این شهرستان هستند.

او افزود: بالغ بر ۱۰۰ نفر در این ۳ رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

توانایی هزار و ۱۰۰ معلول برای ورزش

حسینی رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ معلول در این شهرستان شناسایی شده اند.

او افزود: برای این افراد پرونده توانبخشی تشکیل شده است.

حسینی اظهار کرد: می‌توان گفت حدود هزار و ۱۰۰ نفر از این معلولین، استعداد ورزشی دارند و می‌توانند در مسابقات مختلف حضور یابند.

رحیمی فرماندار طبس نیز از تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان برای استفاده جانبازان و معلولین خبر داد.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس گفت: از خانواده‌هایی که افراد معلول در آن‌ها حضور دارند می‌خواهم تا معلولین را نسبت به ورزش ترغیب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.