رشد ۲۲ درصدی خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه‌های نفت و گاز

خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه‌های نفت و گاز امسال ۲۲ درصد رشد یافت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در امور فنی و مهندسی گفت: خدمات فنی و ویژه حفاری متنوع و افزون بر ۲۰ عملیات تخصصی است که به چاه‌های در دست حفاری و همچنین چاه‌های در حال بهره برداری ارائه و نقش اساسی در حفظ، نگهداشت و افزایش تولید ایفا می‌کند. 

شهرام شمی پور می‌گوید: در شش ماهه نخست امسال در مدیریت خدمات ویژه ۶۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۲۴۶ مورد نمودارگیری از سیال حفاری و ۱۲۳ مورد چاه پیمایی انجام شده است.

به گفته او تحقق ۵ هزار و ۸۴۴ متر حفاری جهت دار و افقی با حفر ۱۸ حلقه چاه و ۵۲ متر مغزه گیری از دیگر فعالیت‌های عملیاتی مدیریت خدمات ویژه در این مدت می‌باشد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در امور فنی و مهندسی گفت: از جمله اقدامات مدیریت خدمات فنی از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه ۱۲۵ مورد عملیات لوله مغزی سیار، ۲۰۶ مورد آزمایش چاه با ساق مته، ۱۲ مورد عملیات حفاری با هوا و ثبت ۶۲۹ متر حفاری به این شیوه، ۲۰ عملیات ویژه حفاری به روش فروتعالی، ۲۰۲ مورد لوله گذاری چاه و عملیات‌های نصب آویزه و آزمایش بهره دهی چاه جهت شرکت‌های متقاضی بوده است.

شمی پور گفت: در بخش سیمانکاری و انگیزش چاه که زیر مجموعه مدیریت خدمات فنی است در این مدت اقداماتی از جمله ۷۲۶ مورر عملیات سیمانکاری، ۹۱۱ مورد تزریق پذیری، ۶۵ مورد اسید کاری ویژه و ۱۶ مورد عملیات اسید کاری است.

برچسب ها: نفت و گاز ، چاه نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.