زورگیری که از ۱۱سالگی چاقو کش بود!

موتورسوار جوان با دیدن قمه ترسناکی که در دست زورگیر نوجوان بود، موتورسیکلت را وسط خیابان خیام ۷۰ رها کرد و از آن فاصله گرفت.

موتورسوار جوان با دیدن قمه ترسناکی که در دست زورگیر نوجوان بود، موتورسیکلت را وسط خیابان خیام ۷۰ رها کرد و از آن فاصله گرفت، اما زورگیر با مشاهده ترس و وحشت موتورسوار، با دستانی نیمه باز درحالی «گارد» گرفت که قدم هایش را آرام آرام به سوی موتورسیکلت برمی داشت و مال باخته نیز با چهره‌ای وحشت زده از آن دور می‌شد.

حالا موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می‌کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبند‌های آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.

دو مجری قانون که افسران گشت نامحسوس کلانتری سپاد مشهد بودند، بلافاصله زورگیر مذکور را به همراه قمه‌ای که در دست داشت به مقر انتظامی انتقال دادند.

دقایقی بعد بازجویی‌های تخصصی از این متهم با دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) درحالی آغاز شد که بررسی‌ها نشان داد او به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز اعتیاد دارد.  

منبع: خراسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.